کاشف اسرار-با اخذ تصمیم مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشور،سوت پایان دوره فعالیت رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی زده شد و مشخص نیست مدیر قبلی برکنار یا استعفا داد.

به گزارش کاشف اسرار، با حکم ” مرتضی بانک ” ، ” سید مهدی نقوی ” به عنوان سرپرست سازمان منصوب گردید و جایگزین ” محمد علی روز بهان شد ”

در حکم صادره دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه براساس تفویض اختیار صورت گرفته به استناد ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ماده ۱۸ اساسنامه سازمان های مذکور، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب می شوید

” بانک ” اظهار امیدواری شده با استعانت از خداوند متعال و رعایت اخلاق و تقوی الهی تمام توان خود را صرف کار و تلاش بی وقفه در راستای تحقق اهداف و برنامه های تعیین شده برای منطقه آزاد انزلی صرف کنید.

” نقوی ” که پیش از این عضو موظف هیأت مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد انزلی بود، در سابقه خود رییس هیات مدیره شرکت توسعه و سرمایه گذاری انزلی، مشاور مدیر عامل و مدیر کل حوزه ریاست، سرپرست اداره کل بازرسی و ارزشیابی و رسیدگی به شکایات،سرپرست اداره کل حراست این سازمان بوده و در عین حال مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و رییس حوزه وزیر جهاد کشاورزی را دارد.

النهایه این سئوال در ذهن تداعی شده آیا ” روزبهان ” استعفا داده یا برکنار شده و انتقادات اخیر نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی از عملکرد مدیر عامل سابق تاثیری در برکناری داشته است ؟ ” روزبهان ” هم اکنون یک عضو هیات مدیره سازمان است

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :