کاشف اسرار-نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و دیگر طرح‌های مهم عمرانی استان ارائه کرد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از استانداری، ” ارسلان زارع ” امروز (دوشنبه) در دیدار با محمود واعظی ” گزارشی از پیشرفت پروژه های جهش تولید و اقتصاد مقاومتی در استان ارائه داد.

آخرین وضعیت تکمیل راه آهن رشت – کاسپین  و باقی مانده آزادراه قزوین – رشت محدوده منجیل و رودبار از دیگر مواردی بود که استاندار در دیدار با رئیس دفتر رئیس جمهوری بیان داشت.

محمود واعظی نیز در این دیدار با اشاره به تاکیدات همیشگی رئیس جمهوری برای تکمیل پروژه های کلان عمرانی استان به ویژه اتصال خط ریلی رشت – کاسپین گفت که تحقق این مهم بویژه بهره برداری آن در موعد مقرر، از تاکیدات مهم ” حسن روحانی ” به وزیران و معاونان رئیس جمهوری است.

عکس تزئینی است

توضیح کاشف اسرار_معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پنج شنبه هفته گذشته در جلسه مشترک علنی با پیمان کاران قطعات شش و هفت مسیر در دست احداث راه آهن رشت به انزلی و کاسپین منطقه آزاد انزلی که با حضور مشاورین خودش و استاندار در روستای کفترود شهرستان رشت برگزار شد، به اظهارات ” هادی الماسی جیرنده ” یکی از مشاورین مبنی بر احتمال افتتاح راه آهن رشت به کاسپین در دهه فجر 1400 به جای فصل بهار سال آینده واکنش نشان داد .

محمد باقر نوبخت حقیقی”، تصریح کرد : ” من به عنوان یک شخص عامی کنار دریا که سواحل آن دارای ماسه بادی است به خاطر تامین ماسه کار ساخت راه آهن روی زمین مانده ،سرم به کدام دیوار بزنم؟ به کی گله بکنم ؟

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :