کاشف اسرار-سرپرست سابق و عضو موظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی ،فعالیت در سنگر اقتصادی منطقه مذکور را محبت بزرگی دانست.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،” سید مهدی نقوی ” طی سخنانی در مراسم تکریم سرپرست و معارفه مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی،اظهار کرد : در دوره تصدی به عنوان سرپرست سازمان با تشکیل کار گروه رفع موانع تولید و پشتیبانی از واحدهای تولیدی صنعتی و تجاری همسو با بیانات مقام معظم رهبری،تلاش شد در اجرای کار مانع زدایی صورت گیرد.

وی،اظهار داشت: از سوی دیگر اولویت اصلی سازمان طی این مدت تسریع در انجام عملیات اجرای پروژه راه آهن سراسری و اتصال آن به بندر کاسپین منطقه آزاد انزلی قرار گرفته است.

این عضو موظف هیات مدیره سازمان با اشاره به تاکیدات رییس جمهور و ضرورت اتصال راه‌آهن به بندر کاسپین در راستای تکمیل کریدور شمال جنوب و گسترش ترانزیت کالا از این مسیر، تصریح کرد: به همین منظور یک تیم نظارتی متشکل از متخصصین حوزه از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی بر روند اجرای این پروژه نظارت داشت.

نقوی ” در پایان ، متذکر شد :با پیگیری های مستمر و اعلام گزارشات به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور،تلاش شد تا پروژه بسیار مهم راه آهن سراسری در دوره زمانی تعیین شده از سوی دولت به بهره‌ برداری خواهد رسید.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :