کاشف اسرار- با دعوت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی از مقامات قضایی گیلان ،هیأتی به سرپرستی رییس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز استان،رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری و دادستان بندرانزلی با حضور در منطقه آزاد انزلی از پروژه اتصال راه آهن به بندر کاسپین در محدوده منطقه آزاد بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی کاشف اسرار،مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این بازدید با تشریح روند عملیات اجرایی راه آهن سراسری از افزایش سرعت روند تکمیل این پروژه خبر داد .

علی اکبری اوسط مقدم “، اظهار کرد: هفته گذشته در چند نشست تخصصی روند تکمیل این پروژه بزرگ ملی با حضور کارشناسان و مشاور پروژه بررسی و سازمان منطقه آزاد انزلی با استقرار یک تیم کارشناسی در محل پروژه نظارت خود را افزایش داد و نقاط ضعف بر طرف کرد.

حمزه خلیلی ” رییس کل دادگستری گیلان نیز درجریان بازدید از این پروژه ،خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی مدافع حقوق مردم بوده و با اتصال راه آهن به منطقه آزاد انزلی علاوه بر توسعه بستر لازم به منظور سرمایه گذاری فرصت اشتغال مناسبی نیز ایجاد خواهد شد.

بررسی معارضین پروژه، زیر سازی،ریل گذاری،تملک اراضی و طراحی خطوط و تأسیسات داخلی مجتمع بندری کاسپین از دیگر موارد مطرح شده در این بازدید بود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :