کاشف اسرار-معاونت فنی و مهندسی شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی ، گفت :شرکت در مرحله حساسی قرار دارد. ارتقاء از انبوه ساز به هلدینگ بزرگ، شاخص‌ها و مختصات بزرگ و استانداردی را به همراه خواهد داشت ، ضمن این که پذیرفته شدن طرح ” آرش مال “برای ساخت این پروژه عظیم بود که توانست با شرکت‌های ترکیه ای رقابت کرده و در این رقابت پیروز باشد.

علیرضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه اقتصادی درباره سابقه فعالیت کاری خودش در شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی ، اظهار کرد : بنده از سال ۱۳۹۵ به عنوان طراح و ناظر کلیه پروژه های شرکت اعم از ویلایی و تجاری به فعالیت پرداخته ام که هم اکنون معاونت فنی و مهندسی بر عهده دارم.

وی درباره وجه تمایزی شرکت انبوه سازان آرش نسبت به سایر مجموعه ها که سبب گردید در این مجموعه مشغول به کار بشود ، خاطر نشان کرد : از زمانی که فعالیتم را در شرکت آغاز کردم، مشغول به طراحی شهرک های ویلایی آرش بودم.

از جمله وجه تمایز شرکت انبوه سازان آرش نگاه و نگرش مثبت مدیران شرکت نسبت به خلاقیت و نوآوری و آزادی عمل در طراحی و اجرای طرح ها بود، که تعدد و تنوع ویلاها و شهرکها و حجم بالای کار برای بنده دارای جذابیت ویژه بوده، که این امرموجب جلب نظر و رضایت مشتریان محترم نیز گردیده و انگیزه بیشتری برای ادامه فعالیت در من ایجاد کرد که در ادامه مسیر با ارتقاء طرح هایی که شرکت در شهرک های ویلایی به وجود آورد موجب شد تا بتوانیم تعداد زیادی شهرک ویلایی بنا به انتظارات مشتریان و شرکت طراحی و اجرا نماییم.

او که دارای مدرک کارشناسی معماری از دانشگاه علم و صنعت و هم چنین کارشناسی عمران از دانشگاه مهرآیین وابسته به دانشگاه گیلان است درباره میزان تاثیری خودش در انبوه سازان آرش” ، ابراز کرد : طراحی و اجرای این طرح ها در معاونت فنی و مهندسی شرکت انبوه سازان آرش نقش به سزایی در اعتماد عمومی و رشد شرکت داشته است که نمونه بارز آن شهرک دهکده ساحلی آرش در فاز ۱ و ۲، شهرک آرش ۶، شهرک مروارید، ویلاهای رویال و غیره است.

” رحیمی ” به تبیین دیدگاه خودش نسبت به آینده ” انبوه سازان آرش پرداخت و معتقد است: این شرکت در بخش تجاری نیز جهش مطلوبی از ویلا سازی به سمت تجاری داشته است به طوری که ثابت گردید همان قدر که در ساخت شهرک های ویلایی موفق بوده و کارهای شایسته ای به انجام رسانده‌،در طراحی و ساخت واحدهای تجاری، تفریحی و فرهنگی نیز از شاخص ترین های استان است.

وی با تصریح بر این که ” انبوه سازان آرش “در مرحله حساسی قرار دارد. ارتقاء از یک شرکت انبوه ساز به یک هلدینگ بزرگ، شاخص‌ها و مختصات بزرگ و استانداردی را به همراه خواهد داشت که از این به بعد پروژه‌هایی با مقیاس های بزرگتر و متنوع تر در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

این مهندس معمار ،ز جمله ارزش های شاخص ” انبوه سازان آرش” را نگرش درست مدیران شرکت به مسائل روز جامعه و نحوه کارگذاری آن عنوان کرد و متذکر شد : در همین راستا واحد آرندی شرکت تحقیقات جامعی را برای ساختن آینده ای روشن تر همواره مدون نموده و پیاده‌سازی می کند.

به گفته ” رحیمی ” تمامی واحدها و معاونت های شرکت به افراد متخصص و با تجربه و ظرفیت بالا سپرده شده‌اند که این امر کمک شایانی به رشد و بالندگی شرکت در آینده خواهد کرد.

وی معتقد است : انبوه سازان آرش با خلوص نیتی که در جهت آبادانی و شکوفایی استعدادهای جوانان کشورمان و مخصوصاً جوانان گیلانی به عهده دارد، فعالیت و کار کردن در این شرکت یک افتخار برای بنده محسوب شده که صمیمیت نیروهای مجموعه در محیط کار و مخصوصاً ارتباط صمیمانه مدیران شرکت نسبت به کارکنان همواره موجب رشد و شکوفایی این مجموعه شده است.

کارمند سنوات دور قسمت ارزیابی و تعیین خسارات وزارت راه و شهرسازی “ارتباط تنگاتنگ معاونت فنی و مهندسی گ انبوه سازان آرش ” با معاونت پشتیبانی در جهت تهیه مصالح و اقلام مورد نیاز پروژه ها و همکاری و هماهنگی در این راستا به جهت پیشبرد اهداف و جلوگیری از اتلاف وقت و همچنین سرعت در روند احداث پروژه ها از جمله وظایف مهم این معاونت برشمرد.

رحیمی ” برگزاری جلسات متعدد با حضور معاونت ها، بخش تحقیق و توسعه و مدیریت شرکت به جهت بررسی روند اجرایی پروژه ها و همچنین برطرف نمودن مشکلات احتمالی پیش رو در روند اجرای کار به صورت مداوم در دستور کار خودش ذکر کرد.

وی به تبیین وضعیت ” انبوه سازان آرش از زمان شیوع پاندمی کرونا نسبت به قبل پرداخت و اذعان کرد : با گسترش ویروس کرونا و تاثیر آن بر روی اقتصاد و تولید کشور در سال گذشته،با ارائه طرح طاها ” هیچ بخشی از شرکت تعطیل نکرد و تعدیل نیرو نداشت.

به گفته معاون فنی و مهندسی ” از زمان شیوع بیماری ،با قدرت بیشتر فعالیت های شرکت گسترش یافت ،لکن مشکلاتی نیز همواره در جهت تامین مصالح بلحاظ تعطیلی و یا نوسانات قیمت کالا پیش روی وجود داشت که نتوانست جلوی موفقیت مجموعه بگیرد و در روند اجرای پروژه ها خللی به وجود آورد.

وی متذکر شد : به طور مثال تهیه سیمان و بتن آماده برای چندماه بسیار دشوار گردید و افزایش قیمت شدیدی را در این حوزه شاهد بودیم.

طراح مجموعه واحدهای ویلایی و تجاری ” انبوه سازان آرش “،اظهار کرد : با توجه به پیش فروش واحدها، ملزم به ساخت و تحویل در موعد مقرر به مشتریان گرامی بودیم و در همین راستا خود را تحت هر شرایطی مکلف می دانستیم تا در این روند خللی به وجود نیاید.

” رحیمی ” اضافه کرد : گاهی اوقات مجبور شدیم مصالح مورد نیاز را با قیمت‌های خارج از عرف تهیه نماییم تا پروژه ها بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و ما نیز بتوانیم به تعهداتمان در موعد مقرر نسبت به مشتریان عزیزی که به برند آرش اعتماد کرده بودند پایبند باشیم.

وی یکی از بهترین خاطرات در این شرکت را پذیرفته شدن طرح آرش مال برای ساخت این پروژه عظیم اعلام کرد که توانست با شرکت‌های ترکیه ای رقابت کرده و در این رقابت پیروز باشد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :