کاشف اسرار-مدیر عامل شرکت ساختمانی ” انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی بر افتتاح فاز اول پروژه ” آرش مارکت ” روستای چون چنان،زیبا کنار شهرستان رشت به عنوان مدرن ترین مرکز خرید گیلان در تیر ماه سال جاری با ارائه خدماتی نوین با کیفیت و قیمت مناسب تاکید کرد.

” آرش تقی پور دهکاء ” در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار،زمان خرید ملک برای ساخت پروژه را 7 بهمن ماه 1397 به مساحت 5 هزار متر مربع عنوان و اظهار کرد : سازمان منطقه آزاد انزلی برای ساخت بازارچه ” آرش مارکت ” در 29 بهمن ماه 97 پروانه صادر کرد.

به گفته وی،برای ساخت پروژه عوارض قانونی در بر گیرنده : عوارض پذیره تجاری،تامین پارکینگ،آتش نشانی،کنترل نقشه،جمع آوری زباله،ارزش افزوده ناشی از تغییر کاربری و سطح اشغال پرداخت و پروانه توسط معاون فنی و زیر بنایی و نیز مدیر شهر سازی و معماری سازمان منطقه آزاد انزلی صادر شد.

این کار آفرین مطرح کشور ،عملیات اجرایی آرش مارکت در اوایل سال ۱۳۹۸ توسط شرکت انبوه سازان آرش ذکر ،نزدیکی به پروژه در دست ساخت راه آهن رشت به انزلی، بندر گاه های کاسپین و انزلی ،منطقه آزاد انزلی و فرودگاه رشت از مزایای این پروژه بر شمرد.

” تقی پور دهکاء ، این مرکز خرید با ۶۹ غرفه فروشگاهی با کاربری های گوناگون، رستورانی ، ارائه خدمات متمایز، فود کورت، کافی شاپ در محوطه و یک سالن همایش مدرن با امکانات روز با ظرفیت ۴۰۰ نفر است .

وی متذکر شد : یک واحد اداری بزرگ به جهت پشتیبانی و بازاریابی، خدمات فروش و پس از فروش اینترنتی و همچنین وجود یک پارک بازی کودکان در محیط فروشگاهی از دیگر امکانات این مارکت متمایز محسوب می شود.

این چهره برتر کارآفرینان استان گیلان ، ابراز کرد : آرش مارکت اولین مرکز خرید در حوزه دیجیتال مارکتینگ در شمال کشور محسوب می شود که با طراحی منحصر بفرد و کاربری های گوناگون و در نظر گرفتن تمام نیازهای مشتریان اعم از تجاری، تفریحی و فرهنگی به صورت یکجا طراحی شد.

تقی پور دهکاء ، افزود : این پروژه با کاربری های گوناگون و با اجناس درجه بندی شده ایرانی و با قیمت‌های تمام شده بسیار مناسب به ارائه خدمات خواهد پرداخت و فاز اول این مرکز خرید خاص و مدرن، در ۳۰تیر ماه ۱۴۰۰ آغاز به کار می کند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :