کاشف اسرار-مدیر کل منابع طبیعی و آب خیزداری گیلان انتصاب خودش به عنوان رییس ستاد مردمی انتخاباتی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیس الساداتی (معروف به رییسی ) در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تائید کرد و تشابه اسمی ندانست.

میر حامد اختری ” در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار در حوزه کشاورزی با با اعلام این خبر،اظهار کرد : بنده به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخابی و ” محمد دوستار خطبه سرا ” هم مسئولیت ستاد مرکزی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیس الساداتی ( رئیسی) در استان بر عهده داریم.

متن حکم ” سید حامد علم الهدی ” برای ” میر حامد اختری ” از شهروندان گیلانی به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای میر حامد اختری

سلام علیکم؛

با احترام خرسندیم در سایه الطاف الهی و در ظل توجهات بقیه الله الاعظم(عج) و تحت رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور شخصیت والای حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را در پیش رو داریم و مصمم هستیم با به کارگیری تمام توان و با جذب و سازماندهی در مشارکت حداکثری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر بر انتخابات نظام مقدس اسلامی بیافزائیم.

نظر به حسن شهرت و سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در امور سیاسی و به ویژه در شناسایی و سازماندهی نخبگان علمی، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد مردمی انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان گیلان منصوب می‌نمایم.

انتظار است با هماهنگی دیگر ستادهای آیت‌الله رئیسی جهت شناسایی و سازماندهی نیروهای نخبه با رعایت کلیه مقررات جاری و مصوب اقدام نموده و تلاش شبانه‌روزی در جذب آرای همه افراد جامعه با تمامی گرایش‌ها معمول دارید.»

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :