کاشف اسرار-نماینده مردم پلدختر و عضو مجمع نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان به استفاده از ظرفیت گردشگری در این استان تاکید کرد :ما باید در مجمع نمایندگان نشست ویژه‌ای با وزیر گردشگری داشته باشیم تا بتوانیم برای ارتقا این حوزه در لرستان تدبیری بیندیشیم.

به گزارش کاشف اسرار،سید حمید رضا کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه گردشگری از ظرفیت‌های مهم مغفول مانده لرستان برای تامین منابع مالی و رفع بیکاری در این استان است، گفت: آنچه مسلم است استان لرستان به لحاظ برخورداری از طبیعت بکر، آداب و رسوم، صنایع دستی و آثار باستانی که دارد از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری برخوردار است.

وی ادامه داد: متاسفانه از گذشته تاکنون توجه خاصی به تقویت زیرساخت‌های لازم برای ارتقا حوزه گردشگری در این منطقه نشده است و مسئولان تنها در حد وعده دادن به این موضوع پرداخته‌اند اما اقدام جدی در راستای تحقق این امر انجام نداده‌اند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: هم‌اکنون می‌طلبد که مسئولان حوزه گردشگری با استفاده از این ظرفیت بالای استان لرستان در جهت جذب گردشگران توجه ویژه‌ای داشته باشند و دولت نیز در این زمینه از مردم این منطقه حمایت کند.

کاظمی ، تاکید کرد: ما باید در مجمع نمایندگان استان لرستان نشست ویژه‌ای در این خصوص با آقای ضرغامی وزیر محترم میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داشته باشیم تا بتوانیم برای ارتقا حوزه گردشگری در این استان تدبیری بیندیشیم./

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :