کاشف اسرار-نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه جاده جهرم – لار به جاده مرگ معروف است،گفت: مردم منتظر به ثمر نشستن پیگیر‌ی‌ها و جذب اعتبارات برای این پروژه هستند.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از خانه ملت ،حسین حسین زاده درباره افزایش حوادث رانندگی در روزهای گذشته در جاده جهرم – لار،گفت: در پی افزایش حوادث رانندگی و جان باختن تعدادی از افراد در روزهای گذشته در جاده جهرم – لار که به جاده مرگ معروف است، اینجانب با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به‌صورت تلفنی گفتگو کردم.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در این تماس ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه دوبانه‌شدن جاده جهرم – لار اظهار داشت: مردم منتظر به ثمر نشستن پیگیر‌ی‌ها و جذب اعتبارات برای این پروژه هستند و هرگونه تلف شدن وقت در این رابطه منجر به وقوع سوانح دیگر و فوت بسیاری از عزیزان خواهد شد.

حسین‌زاده همچنین با اشاره به نامه رئیس‌ شورای شهر لار به وی که خواستار دیدار با وزیر شده بودند، خطاب به وزیر گفت: لازم است در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور نمایندگان مردم این منطقه با جنابعالی برگزار شود تا آنان ضمن برشمردن مصائب و داغ‌هایی که مردم در این سال‌ها تحمل کردند، گزارشی از پیگیری‌ها و روند جذب اعتبارات از جنابعالی دریافت کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این گفتگو با ابراز تاسف از حوادث پیش آمده، عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم پیگیری‌های بسیاری با محوریت جنابعالی و با همکاری وزارتخانه انجام گرفته که پیش از سفر رئیس‌جمهور به استان فارس نیز در جلسه‌ای که با یکدیگر داشتیم، آن پیگیری‌ها را بررسی و امیدواریم در آینده نزدیک مردم ثمرات آن را مشاهده کنند.

رستم قاسمی خاطرنشان کرد: متاسفانه پروژه دوبانده شدن جاده جهرم – لار عقب‌ ماندگی‌های بسیاری دارد و باتوجه به شرایطی که کشور دارد و با کسری بودجه روبروست با همراهی جنابعالی تلاش داریم از منابع مختلف، تامین اعتبار کنیم و پروژه را به‌سرعت به سرانجام برسانیم. 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده‌ای نزدیک با اهالی جنوب فارس جلسه برگزار خواهد کرد و ضمن شنیدن دغدغه‌های آنان به ارائه گزارش انجام شده در خصوص این جاده و دیگر مسیرها خواهد پرداخت./

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :