کاشف اسرار- معاونت اداری و منابع انسانی صنایع چوب و کاغذ ایران پس از 18 ماه عهده داری این سمت” طی حکمی از سوی سرپرست شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین( تاپیکو) به عنوان سرپرست شرکت (چوکا) منصوب شد و قرار است مراسم معارفه شنبه هفته آینده در محل شرکت (تایپکو ) برگزار بشود.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار، ” باقر کاظمی ” متولد 1350 شمسی از طرف داران انتخاباتی ” بهمن ( نماینده ادوار ) و ” حسن ( نماینده فعلی مردم طوالش ،ماسال و رضوان شهر در مجلس شورای اسلامی ” دارای سوابق عضویت در شورای اسلامی و سپس شهرداری ماسال است.

او از شهروندان ماسالی و هم ولایتی برادران ” محمد یاری ” فارغ التحصیل کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه سراسری اراک می باشد که زمان فعالیت ” بهمن ” به عنوان نماینده اسبق این حوزه انتخابیه در مجلس،عضو شورای اسلامی شهر و پس از آن شهردار ماسال بود.

کاظمی ” در زمان انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی یکی از اعضای اصلی ستاد ” حسن محمد یاری ” محسوب می گردید،فعالیت در نمایندگی شرکت حشمت رود به عنوان معاون داشت.

وی با انتخاب و راهیابی ” حسن ” به خانه ملت، عصر پنجشنبه 99/5/2 طی حکمی از سوی رامین زمانی فرد( مدیر عامل سابق مجتمع چوکا)، به عنوان سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی این شرکت منصوب شد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :