کاشف اسرار-سرپرست فرمانداری آستارا از بهره‌ب رداری از ۱۰۰ برنامه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی در آستارا | اشتغالزایی برای ۷۰ نفر در دهه فجر امسال خبر داد .

به گزارش کاشف اسرار، عنایت رضایی پور ” امروز با اعلام این خبر،اظهار کرد: مجموعا ۱۰۰ برنامه با اشتغالزایی برای ۷۰ نفر با اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به برنامه‌ های این شهرستان در دهه فجر گفت: امسال برنامه‌ها به صورت روز شمار انقلاب با شعار “جشن ملی ۱۴۰۰” تدوین شده و مجموعا ۱۰۰ برنامه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومانی برای دهه مبارکه فجر امسال در آستارا مشخص شده است.

این مسئول، گفت: هم زمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور به صدا در آوردن بوق کشتی ها و شناوران، قطار، رژه خودرویی و موتوری، زنگ انقلاب و تجدید بیعت با شهدا و گل باران مزار این مردان خدایی، برنامه های دهه فجر در آستارا آغاز می شود.

رضایی‌ پور ” ا اشاره به گستردگی برنامه های دهه فجر آستارا در سال جاری بیان کرد: برنامه های امسال در حوزه های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، هنری، ورزشی، مذهبی و شهری بوده و توجه به حضور جوانان و زنان فعال و با استعداد از سیاست های اولویت دار دولت کار و کرامت است.

وی با اشاره به پروژه های عمرانی دهه فجر این شهرستان تصریح کرد: بهره برداری از پروژه های آسفالت، سیستم روشنایی جاده ای، اجرای ۵ پروژه تقویت برق شهری، ۷ واحد مسکن مددجویان، پروژه های اشتغالزایی اقتصاد مقاومتی، آموزشگاه های مهارت آموزی فنی و حرفه ای و طرح های اشتغال زایی کمیته امداد از مهم ترین برنامه های عمرانی شهرستان در ایام الله دهه مبارکه فجر است.

نماینده عالی دولت در آستارا با اشاره به حضور نماینده عالی دولت در استان جهت افتتاح پروژه های شاخص شهرستان بیان کرد: در روز یکشنبه ۱۷ بهمن با حضور ” اسدالله عباسی ” پروژه های بازسازی و احیای مجدد سردخانه با ظرفیت سالانه ۲۰۰۰ تن، تکمیل فاز دوم رینگ آب رسانی آستارا و افتتاح ساختمان حرم امامزادگان به بهره برداری می رسد.

رضایی پور ” همچنین بیان کرد: حضور مردم و سازمان‌های مردم نهاد و بسیج مردمی نیز در دهه فجر کاملاً تأثیرگذار بوده و از حضور آن‌ها به نحو احسن استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با گسترش سویه امیکرون شاهد تغییر رنگ های کرونایی شهرستان های کشور هستیم، کرونا مرز نمی‌شناسد و باید همه در کنار هم با رعایت اصول بهداشتی روزهای آرام را در کنار یکدیگر فراهم کنیم و قطعاً برای حفظ جان مردم، این مسئله هم در اولویت دولت و هم باید در اولویت تمام مردم قرار بگیرد.

این مسئول ،گفت: با پیگیری‌های مداوم پروژه‌هایی مثل چهاربانده کردن پروژه تعریض جاده آستارا به اردبیل، تکمیل راه آهن آستارا-آستارا و ایجاد تیر پارک کامیون‌های ترانزیت خارجی در دستور کار قرار دارد و نتایج مثبت آن را توسط دولت در ماه‌های آینده شاهد خواهیم بود.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :