کاشف اسرار-فرماندار رشت،با تاکید بر این که حماسه 8 دی به صورت با شکوه در شهر رشت برگزار می شود،تاکید کرد:به زودی نسبت به برپائی جلسه با جوانان حامی دولت تدبیر و امید اقدام خواهدشد.

سید عیسی مهدوی بهادر محله در گفتگو با خبرنگار کاشف اسرار،درباره آخرین وضعیت نرخ کرایه تاکسی در رشت،اظهار کرد: کاهش نرخ کرایه تاکسی در این شهر از سوی ستاد تنظیم بازار گیلان ابلاغ شده و در حال عمل است.

وی در پاسخ به این سئوال مبنی بر این که نرخی کرایه تاکسی کاهش نیافته و هم چون گذشته کرایه شهرداری به سه راه فرزانه همان 10 هزار ریال از سوی رانندگان دریافت می شود،خاطر نشان کرد:نرخ کرایه تاکسی در برخی از مسیرها،یکسان است.

این مسئول با تاکید بر تغییر نرخ کرایه تاکسی در برخی از مسیرهای درون شهری رشت،تاکید کرد:نرخ جدید را از دفتر فرماندار و یا تاکسی رانی رشت اخذ کنید .

مهدوی بهادر محله،با اعلام آمادگی فرمانداری رشت برای مقابله با حوادث زمستانی،تاکید کرد:ستاد بحران تشکیل شده و همه دستگاهها برای مقابله با حوادث آمادگی دارند،لکن  امیدواریم زمستان بسیار خوبی داشته باشیم،

وی از برگزاری نشست  با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان و در نظر گرفتن تدارک لازم برای گرامی داشت حماسه مردم فهیم رشت در هشتم دی ماه 88،خبر داد و تاکید کرد:سال روز این حماسه با شکوه برگزار می شود.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :