کاشف اسرار-استاندار گیلان در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به شعار تعیین شده سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، اهتمام مدیران را تحقق این شعار و نیز تداوم خدمت به مردم با اجرای برنامه های راهبردی دولت سیزدهم عنوان کرد.

  به گزارش پایگاه خبری کاشف اسرار، اسدالله عباسی امروز (چهارشنبه) در دیدار با رسول فلاحتی ، با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری، با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از جمله در خصوص ریل گذاری جدید دولت برای خدمت به مردم افزود: بیانات معظم له همیشه چراغ راه رشد و تعالی و نجات کشور بوده و اکنون با توجه به تاکیدات ایشان در سخنان تحویل سال جدید، تعهدات خدمت مسئولان در دولت سیزدهم  افزوده شده است.

وی گفت: بر همین اساس خدمت به مردم بر اساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه راهبردی دولت سیزدهم که مورد تاکید رئیس جمهوری است، دستور کار جهادی و انقلابی مدیران استان در سال جدید است.

نماینده عالی دولت در گیلان اظهار کرد: باید مدیران و مسئولان خدا را ناظر بر اعمال خود بدانند در خدمت به مردم از هیچ کوششی فرو گذار نکنند.

عباسی همچنان با قدردانی از همراهی و دعای خیر نماینده ولی فقیه در گیلان، اظهار کرد:  مدیران و مسئولان استان باید اخلاق اسلامی و مدیریت تحولی که مدنظر مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری برای خدمت جهادی و انقلابی به مردم است، را با بهره مندی از مباحث ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان با حضور در جلسه شورای اداری و طرح موارد مدیریت اسلامی و انقلابی بیش از پیش به کار بندند.

وی با تاکید بر اینکه کار در دولت سیزدهم تعطیلات نمی شناسد، بیان کرد: از قبل از آغاز سال جدید با توجه به پیش بینی حضور گسترده مسافران به استان، تمهیدات لازم در حوزه های مختلف از جمله روان سازی ترافیک، توزیع مناسب کالاهای اساسی و ارزاق عمومی، استفاده بهینه از ساحل و موارد اینچنینی و با آغاز سال جدید از همان لحظات تحویل سال، نظارت بر روند اجرای امور به صورت میدانی و نیز تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جهت رضایت مندی مردم در نقاط مختلف در حال انجام است.

این مقام، ابراز امیدواری کرد که با همت و اراده موجود در دولت و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، سال جدید سالی توام با خیر و برکت و ترقی در همه حوزه ها بویژه بخش‌های زیربنایی، تولید، دانش بنیان و اشتغال زایی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت نیز در این دیدار با تسلیت ارتحال آیت الله رودباری و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای مردم و مسئولان صدیق نظام اسلامی گفت: امیدواریم در سال جدید خداوند به همگان توفیق بدهد تا عملی را انجام دهیم که مورد رضایت خدا و امام زمان(عج) باشد.

رسول فلاحتی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان لحظات تحویل سال بیان کردند؛ مردم به این دولت امید دارند و وقتی در اخبار می بینند استاندار در آستانه تحویل سال ، به بازار میوه و تره بار می رود و نسبت به معیشت مردم احساس مسئولیت می کند، خوشحال می شوند و تاکنون اقدامات دولت در گیلان میدانی و امید آفرین بوده است.

  در این دیدار شماری از مدیران ستادی استانداری و دیگر مدیران کل دستگاه های اجرایی نیز حضور داشتند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :