کاشف اسرار-مدیر امور شعب بانک کشاورزی در گیلان اعلام کرد : شعب این استان تا پایان بهمن ماه سال جاری ، مبلغ 5656 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در زیربخش صنایع وابسته به کشاورزی پرداخت كردند.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از ” رضا نوری ” ، این میزان تسهیلات به 3 هزار و 507 نفر متقاضی در زیر بخش مذکور پرداخت شد.

وی خاطر نشان کرد : تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 177 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در زیر بخش شیلات وآبزیان پرداخت كردند. این میزان تسهیلات به 157 نفر متقاضی در زیر بخش مذکور پرداخت شد

این مسئول ، متذکر شد : تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 9384 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان در زیربخش های زراعت ، باغداری دام وطیور پرداخت كردند. این میزان تسهیلات به 19 هزار و 7 نفر متقاضی در زیر بخشهای مذکور پرداخت شد

نوری، متذکر شد : مجموعه شعب بانک کشاورزی گیلان تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 1462 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان گیلانی پرداخت کرده اند .

به گفته وی، این میزان تسهیلات به 1 هزار و 369 نفر از متقاضیان معرفی شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی ، جهت خرید کمباین ، تراکتور ، ادوات ودنباله بندها ، ماشین آلات کششی و خود کششی وارداتی ، ماشین آلات بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی ، و ماشین آلات وتجهیزات واحدهای تولیدی دام ، طیور و آبزیان پرداخت شده است

مدیر امور شعب بانک کشاورزی استان گیلان ، ابراز گرد : شعب این استان تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 1261 میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای کوچک ومتوسط پرداخت کردند.

نوری، خاطر نشان کرد : این میزان تسهیلات برای 197 فقره بنگاههای کوچک و متوسط برای حمایت از تولید و اشتغال زایی و کمک به توسعه بخش کشاورزی و افزایش تولیدات کشاورزی پرداخت شده است .

وی اظهار کرد : شعب این بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 1569 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه پرداخت كردند.این میزان تسهیلات به 2 هزار و 664 نفر پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی در گیلان به تبیین آخرین وضعیت پرداختی تسهیلات قرض الحسنه به مددادجویان بهزیستی پرداخت و گفت : شعب این بانک تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از 104 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان بهزیستی پرداخت كردند.

به گفته نوری ” این میزان تسهیلات به 157 نفر مددجو در راستای ایجاد اشتغال پرداخت شد و مدت تسهیلات با نرخ کارمزد 4 درصد و به ازای هر مددجو حداکثر مبلغ 200 میلیون ریال می باشد.

وی اظهار کرد : شعب بانک کشاورزی در گیلان تا پایان بهمن ماه سال جاری بیش از686 میلیارد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت كردند و این میزان تسهیلات به 807 نفر متقاضی پرداخت شد.

این مسئول، متذکر شد : مدت بازپرداخت این تسهیلات ده ساله با نرخ کارمزد 4 درصد وبه ازای هر یک از زوجین حداقل 700 میلیون ریال می باشد

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :