کاشف اسرار-در چهارم دی ماه جاری ،مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت در سالن اجتماعات بانک ملی گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،از زمان تودیع”سید عیسی مهدوی بهادر محله”و “معارفه”سیروس شفقی”؛بنرها و پرده های تبریک متعددی بر روی نرده های آهنی و  دیوار فرمانداری رشت،نصب شده است.

این بنرهای تبریک و تشکر از سوی اشخاص نصب شده که از جمله آنها می توان به دو بنر روابط عمومی فرمانداری و هم چنین یک بنر از طرف بخش داری شهرستان رشت،اشاره کرد.

نصب بنرها از سوی بخش داری و روابط عمومی،در حالی می باشد که طیسنوات گذشته تاکنون تابلوی روان بر سر درب فرمانداری نصب شده و اینک سئوال می شود،آیا ضرورتی برای تهیه و پرداخت هزینه احتمالی برای چاپ آن بوده است؟

انتظار می رود فرماندار جدید رشت دستور دهند به جای این کارها همه همت و تلاش خود را صرف تقویت همدلی ها، پیشرفت و آبادانی استان کنند،و از اشخاص بخواهند هزینه های این چنینی را صرف امور خیریه و غیره کنند.

امام خامنه ای: افراد، مسئولین، خودشان را در معرض نقد و انتقاد قرار بدهند و پاسخگو باشند و پاسخ بدهند و تبیین کنند. خیلی از اوقات اگر چنانچه یک انتقادی به کسی بشود، این فرصتی است برای او که بتواند ذهن ها را روشن کند، تبیین کنند، حقیقت را بیان کنند؛ خیلی چیز خوبی است.۱۳۸۸/۰۳/۲۹

در کنار این، نظام پاسخگویی را برای خودتان متحتم بدانید. واقعا وزیر در حوزه‌ی کار خودش، مدیران وزارتی در حوزه‌ی کار خودشان، معاونان هر کدام در حوزه‌ی کار خودشان پاسخگو باشند. یعنی هم در برابر خطایی که انجام می‌گیرد، واقعا پاسخگو باشند؛ هم در برابر کار لازمی که باید انجام می‌گرفته و انجام نمی‌گیرد، پاسخگو باشند.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :