کاشف اسرار- فرماندار صومعه سرا از تدارک دیدن برگزاری برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی در سال 1401 از جمله حلوا ضیابری ( ضیابر ) ،رشته و خشکار ( طاهر گوراب ) و توت فرهنگی ( صوفیانده ) با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار از صومعه سرا، ” مهدی صفاتی ” طی سخنانی در اولین جشنواره فرهنگی شکرانه برداشت آلوچه شهر گوراب زرمیخ این شهرستان ، اظهار کرد : برگزاری جشنواره ها فرصت مغتنمی برای شناساندن ظرفیت های محلی،گردشگری ،اقتصادی و کشاورزی هر منطقه است.

وی با ابراز امیدواری از این که تا در آینده نزدیک گردشگران زیادی از سرتاسر کشور به شهر گوراب زرمیخ بیایند و از ظرفیت های گردشگری موجود استفاده کنند،از تدارک دیدن برگزاری برگزاری جشنواره های متعدد فرهنگی در سال 1401 از جمله حلوا ضیابری ( ضیابر ) ،رشته و خشکار ( طاهر گوراب ) و توت فرهنگی ( صوفیانده ) با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان خبر داد.

این مسئول از تدارک دیدن برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی شکرانه برداشت توت فرنگی در روستای صوفیانده این شهرستان در روز پنج شنبه هفته آینده برابر با 5 خرداد ماه امسال خبر داد.

صفاتی ” در پایان خطاب به مردمان صومعه سرایی، گفت : فرمانداری صومعه سرا،بخش داران و شهرداران مناطق به صورت شبانه روزی در خدمت مردم است و ان شاء الله برگزاری جشنواره های فرهنگی این شهرستان سبب خیر و برکت روز به روز برای مردم منطقه بشود.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :