کاشف اسرار –استاندار گیلان ، تأکید کرد؛ مهارت‌آموزی دانش‌آموزان، پیگیری و صلاحیت آموزشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای به‌صورت مستمر نظارت شود.

به گزارش کاشف اسرار ، اسدالله عباسی ” در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان

با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، به اهمیت موضوع مهارت‌آموزی دانش‌آموزان اشاره و با تأکید بر به‌روزرسانی مراکز فنی و حرفه‌ای و تقویت امکانات مورد نیاز گفت: اهلیت و صلاحیت آموزشگاه‌های فنی‌ و حرفه‌ای باید به صورت مستمر نظارت گردد تا ضمن برخورداری از شرایط استاندارد، صرفاً به صدور گواهی بسنده نشود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان از پذیرش 3 هزار و 9 نفر دانش آموز کاردانش در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان  در سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: این اداره کل اقدامات لازم جهت افزایش ۷۰ درصدی ظرفیت پذیرش دانش آموزان کاردانش در سالجاری را فراهم نموده است.

کاظم پور نصیری ” تعداد دیپلمه‌های بیکار دارای مهارت استان را اندک برشمرد و با بیان اینکه بیشترین افراد بیکار شامل فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است، گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته در سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین امیدواریم طی ماه‌های باقی‌مانده از سال‌جاری، بخش زیادی از تعهدات آموزشی را اجرایی می کنیم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :