مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان : مهمترین هدف کسب رضایت مندی بیماران و مراجعین از مراکز درمانی است
کاشف اسرار -مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلانخطاب به همکاران اظهار داشت: مهمترین هدف مدیریت درمان استان کسب رضایت مندی بیماران و مراجعین مراکز درمانی با ارایه خدمات بهینه به نیکوترین روش است.
به گزارش کاشف اسرار ، ” حسین ابراهیمیان ” در جلسه شورای اداری مدیریت درمان استان که با حضور روسای مراکز درمانی و کارشناسان ستادی در محل بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت برگزار شد با ذکر حدیثی از معصومین گفت؛ نیکوترین اندوخته هر انسانی خوش رفتاری است.
وی ادامه داد : از همه همکاران و روسای مراکز انتظار است نسبت به مراجعین و بیماران با نیکوترین روش انسانی رفتار نمایند.
این مسئول با اشاره به شرایط سخت حاضر تصریح کرد : یکی دیگر از هدف اصلی مدیریت درمان خدمت رسانی بیشتر ، راحت و با کیفیت بالا برای مردم و بیمه شدگان است.
ابراهیمیان ” حضور مستمر در مراکز درمانی برای بررسی مشکلات و پیشبرد اهداف را از برنامه های کاری مهم مدیریت درمان برشمرد و افزود : تلاش خواهیم نمود با حضور مستمر در مراکز درمانی از نزدیک روند خدمت رسانی به بیماران را مورد ارزیابی قرار دهیم.
