کاشف اسرار- مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه این منطقه از مناطق پرظرفیت کشور است که در آینده نزدیک شاهد شکوفایی ملی و بین المللی آن خواهیم بود اظهار داشت: بهترین معارفه و معرفی یک مدیر، اظهار نظرهای فعالان اقتصادی منطقه و اصحاب رسانه می باشد و باور دارم با مدیریت توانمند ” سعید محمد ” و سابقه طولانی مدیریتی شاهد شکوفایی مناطق آزاد کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ” ، ” علی اوسط اکبری مقدم ” در مراسم تکریم خودش و معارفه رئیس جدید هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی ” با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ایجاد مودت و همدلی در میان پرسنل سازمان اضافه کرد: از مهمترین دستاوردهای این دوره گسترش بیش از پیش همکاری با فعالین بخش خصوصی و جوامع محلی است که توافق ها و تعاملات خوبی با سرمایه گذاران، تولیدکنندگان، بازرگانان و کسبه منطقه حاصل شد که خروجی آن رونق فضای کسب و کار است.

وی فعال سازی کریدورهای بین المللی عبوری از منطقه آزاد انزلی را از مهمترین دستاوردهای دوره مدیریت خود بیان کرد و گفت: هم اکنون دو بندر انزلی و کاسپین با ۲۱ پست اسکله فعال با ظرفیت تخلیه و بارگیری افزون بر ۱۲ میلیون تن کالا در محدوده منطقه وجود دارند که متأسفانه ۲ میلیون تن آن در حال بهره برداری است.

این عضو فعلی هیات مدیره با بیان برنامه های اجرا شده جهت حمایت از تولیدکنندگان صادرات محور به منظور بهره گیری حداکثری از ظرفیت های ترانزیتی و بازارهای کشورهای حاشیه دریای خزر، افزود: فعالان اقتصادی منطقه از تعامل خوبی با سازمان برخوردار بوده و مشکلات خود را به راحتی در داخل منطقه حل و فصل می کنند .

اکبری مقدم ” رویکرد این سازمان مبتنی بر باز بودن درب های مدیران بر روی همه فعالین اقتصادی و حذف بوروکراسی اداری، و ایفای نقش بیشتر به فعالین اقتصادی بنا نهاده شده است،عنوان کرد.

وی با اشاره به برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب در منطقه آزاد انزلی طی روزهای گذشته، تصریح کرد: با عنایت به حضور گسترده گردشگران از اقصی نقاط کشور این منطقه از فرصت های خوبی در حوزه فرهنگ سازی حجاب برخوردار بوده و قادر به نقش آفرینی بیشتری است.

مدیر عامل سابق اکبری مقدم در پایان با بیان اینکه از هیچ رسانه ای گله ای ندارم و تمام توان خود را جهت دست یابی به اهداف توسعه ای منطقه آزاد انزلی صرف کردم، گفت: رسانه های گیلان چه در قالب منتقد و چه در زمینه بیان مسائل،ظرفیت ها و فرصت های منطقه کنار ما بودند و قدردان همه همکاران سازمان، فعالین اقتصادی و مسئولین استان گیلان می باشم.

این مراسم بدون حضور اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه بندر انزلی ، استاندار گیلان و رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی استان برگزار شد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :