کاشف اسرار -اجتماع بزرگ حسینی مردم شهرستان شفت با حضور سرپرست فرمانداری شفت، نماینده مردم فومن و شفت در میدان اصلی (انقلاب) شهر شفت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه کاشف اسرار ، اجتماع بزرگ عزاداری سوگ سرور و سلار شهیدان امام حسین (ع) و 72 تن از یارانش صبح امروز (جمعه 21 مرداد 1401  با حضور مهدی نقدی سرپرست فرمانداری شفت، خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، هاشمی امام جمعه، نقدپور فرمانده سپاه پاسداران و روسای ادارات شهرستان با سخنرانی سعید مهدوی و با نوای ابوذر روحی (مدیحه سرای سرود سلام فرمانده) در میدان اصلی شهر (انقلاب) شفت برگزار گردید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در این اجتماع بزرگ حسینی با اشاره به عظمت کار امام حسین و یاران باوفای آن حضرت گفت: آن امام بزرگوار در واقعه عاشورا با جهاد فی سبیل الله جان خویش را برای مبارزه با ظلم و ستم و بدعت در دین و احیای امر به معروف و نهی از منکر فدا کردند و امروز وظیفه همه ما است تا ادامه دهنده این راه باشیم.

سعید مهدوی افزود: امروز دشمنان با اسلام هراسی و توطئه‌های فرهنگی قصد کمرنگ کردن ارزش‌های ناب اسلامی را دارند که می‌طلبد با بصیرت وهوشیاری و پیروی از ولایت فقیه این توطئه‌ها را نقش بر آب کنیم.

همچنین در این مراسم روضه خوانی و سرود سلام فرمانده  با نوای ابوذر روحی اجرا شد.گفتنی است پخت بیش از هزار پرس غذای نذری و راه اندازی ۱۰ ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌های اجتماع بزرگ حسینی در شفت بود.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :