کاشف اسرار -سرپرست فرمانداری شفت با ارسال پیامی، به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاشف اسرار؛ مهدی نقدی با ارسال پیامی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه و روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی، این روز را به همه خبرنگاران پرتلاش و متعهد تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مردادماه  یادمان شهادت مظلومانه  شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار  ، یادآور رشادت ها و مجاهدت های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده اند .

اصحاب رسانه صدای رسای اخبار برای تحقق آگاهی و آزادی در جامعه اند و کار ارزشمند این عزیزان است که سبب می‌شود زندگی، لب طاقچه عادت از یاد نرود.

شما عزیزان بودید که پیش از ورود تلویزیون به خانه ها امکان ثبت رویداد ‌ها را فراهم می‌کردید و از این جهت خاطرات ما و تاریخ جهان مدیون زحمات شماست. زیبایی کار شما در غیرقابل پیش‌بینی بودن خبری است که کار می‌کنید.

خبرنگاران گرامی و پرتلاش ما، قامض ترین رخدادها را در قالب اطلاعات ساده و قابل فهم در اختیار عامه قرار می‌دهند، طوری که برای ارتقای سطح زندگی انسان ها قابل استفاده باشد.

خبرنگار شهرت نمی‌خواهد بلکه به دنبال حقیقت است. این حق طلبی زمینه‌ساز به خجالت کشاندن مقصران و کم فروشان و در نتیجه خوشحالی مردم و تزریق امیدواری به جامعه خواهد بود.

هفدهم مردادماه روز بزرگ و سترگ خبرنگار که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نام گذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است که این روز شکوهمند، روز حق گویی و حق جویی را به همه ی خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و آزادگان عرصه ی اطلاع رسانی شهرستان شفت صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض می نمایم. واز ایزد منان برای همه ی مجاهدان و تلاشگران این عرصه توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافزاری و سربلندی تمنا دارد.       

                                             

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :