کاشف اسرار – فرماندار فومن با تاکید بر لزوم تلاش مدیران شهرستان برای جذب حداکثری اعتبارات تخصیصی، تاکید کرد: باید نسبت به دنبال کردن هرگونه کاستی و رسیدگی به مشکلات اهتمام داشت و با همکاری با فرمانداری، هر مشکلی را پیش از این که آثار جدی ایجاد کند و شهرستان را محروم کند، با پیگیری رفع کرد.

موسی فکور پاشاکی طی سخنانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان فومن به ریاست خودش و با حضور نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ،ضمن تعزیت به مناسبت ایام عزاداری محرم و تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم سوگواری در شرایطی که شهرستان نارنجی شده است، اظهار کرد: با همکاری و رعایت الزامات بهداشتی به ویژه فاصله گذاری، زدم ماسک و برگزاری مراسم در فضای باز، مراسم عزاداری امام حسین (ع) به بهترین نحو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به این که در کمیته برنامه ریزی شهرستان، برای برون رفت از مشکلات و توسعه شهرستان تلاش می شود، اعتبارات شهرستان را برای رفع مشکلات و کاستی ها کافی ندانست، اما دوبرابر شدن آن را حاکی از تلاش و اهتمام دولت انقلابی در رفع مشکلات کشور دانست.

فکور با اشاره به موفقیت اقدامات خوب دولت در یک ساله اخیر در کشور، کاهش قطعی برق و مدیریت مطلوب آبیاری مزارع در شهرستان را حاصل همدلی و هم پوشانی ادارات دانست که عامل اصلی موفقیت درخصوص این دو چالش بزرگ است.

وی با تاکید بر لزوم تلاش مدیران شهرستان برای جذب حداکثری اعتبارات تخصیصی، تاکید کرد: باید نسبت به دنبال کردن هرگونه کاستی و رسیدگی به مشکلات اهتمام داشت و با همکاری با فرمانداری، هر مشکلی را پیش از این که آثار جدی ایجاد کند و شهرستان را محروم کند، با پیگیری رفع کرد.

فرماندار اولویت بندی پروژه های نیمه تمام شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: در مواردی، بحث شاخص های برخورداری در شهرستان با واقعیت تفاوت داشته است و باید آگاه بود که این تفاوت ها موجب تغییر در میزان جذب اعتبارات و محرومیت شهرستان از اعتباراتی خواهد شد که ممکن است در شرایطی دیگر، تخصیص یابد.

فکور پاشاکی ” با تاکید بر این که درصدد ایجاد تحول و بهره مند کردن مردم از ثمره خدمات دولت انقلابی هستیم، از تلاش ها و پیگیری های موفقیت آمیز نماینده شهرستان برای دیدار با مقامات کشوری و دریافت حداکثر اعتبارات خبر داد و افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای توسعه شهرستان فومن بهره گرفت و وظیفه داریم این پروژه ها را به ثمر برسانیم.

وی با انتقاد از تعلل برخی ادارات در نیمه تمام گذاشتن برخی پروژه ها، متذکر شد: باید پروژه های در دست اجراء را هرچه سریع تر تکمیل و مردم عزیز را از آن ها بهره مند کنیم.

نماینده شهرستان، ضمن تاکید بر لزوم برخورداری شهرستان فومن از سهمیه قیر رایگان، به اعتبارات تملک دارایی شهرستان پرداخت و افزود: برنامه ریزی ادارات برای توسعه و پیشبرد اهداف سازمانی، نقش موثری در میزان برخورداری آن ها از این اعتبارات دارد.

خلیل بهروزی فر با بیان این که نباید فقط به اعتبارات استانی تکیه کرد، خواستار تلاش تمام دست اندرکاران جهت افزایش اعتبارات جهت عمران و آبادانی شهرستان شد.

وی با اشاره به این که اولویت های شهرستان در کمیته برنامه ریزی سال جاری مورد توجه قرار گرفته است، توضیح داد: شرایط کشور در میزان بهره مندی از اعتبارات ملی و تخصیص آن تاثیر مستقیم می گذارد، اما در تلاش هستیم از حداکثر این اعتبارات برای شهرستان استفاده کنیم.

این مقام با بیان این که تحریم ها و ظلم ما را به عقب نخواهد راند، تصریح کرد: درس‌آموخته عاشورا و امام حسین (ع) هستیم و با استواری، برای اهداف انقلاب و موفقیت دولت انقلابی تلاش خواهیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :