کاشف اسرار-صبح امروز مراسم رونمائی از تندیس استاندار و هم چنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان که توسط منافقین کور دل در اوایل انقلاب به درجه  رفیع شهادت  رسیدند،صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،این مراسم رو نمائی در بلوار 22 بهمن(لاکانی)با حضور فرزند  معاون شهید هماهنگی امور عمرانی  استانداری گیلان، سه تن از اعضای شورای شهر،شهردار و مدیرعامل سازمان منظر شهری در محل ترور انجام شد.

در این رو نمائی گروه موزیک به اجرای موزیک پرداختند ،ضمن این که اعضای شورای اسلامی شهر رشت در مراسم؛محمد حسین واثق کارگرنیا،رضا رسولی و فاطمه شیرزاد یودند.

در جریان این رو نمائی ،حامد نورانی فرزند شهید رو به شهردار رشت ،زمان قید شده در تندیس رو نمائی شده را نادرست دانست و سید محمد علی ثابت قدم،ادعا کرد زمان قید شده بنا به استعلام از کنگره 8 هزار شهید گیلان،صورت گرفته است.

وی با بیان عذرخواهی از فرزند شهید نورانی مبنی بر این که نصب تندیس این شهدای گرانقدر در 35 سال گذشته در یاد ما نبود،بر اصلاح این نوشتار تاکید کرد.

لازم به ذکر می باشد که در زمان بهره برداری این مراسم استاندار گیلان و فرماندار رشت حضور نداشتند و علت عدم حضور را نمی دانیم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :