کاشف اسرار – فرماندار تالش از اجرای طرح آبرسانی و برطرف کردن مشکلات آب شرب در ۱۵۶روستای این شهرستان توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار ،« کیا عاشوری » امروز(سه‌شنبه، ۱۱ مرداد) در جلسه کمیته تامین آب شرب این شهرستان که با موضوع بررسی روند کار قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی(ع) در آبرسانی به روستاها در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد،اظهارکرد: آب شرب شهرستان تالش باید ساماندهی شده و مشکلات در این حوزه برطرف شود.

فرماندار تالش با بیان‌اینکه در بحث پروژه‌ها، اولویت با آب شرب است چرا که آب یکی از نیازهای اساسی مردم می‌باشد، افزود: بخشداران برای پیگیری و برطرف کردن مشکلات آب شرب، کمیته‌های فرعی تشکیل دهند.

وی تصریح‌کرد: در همین راستا بخشداران نسبت به ارائه مشکلات، تهیه زمین و رفع معارض در جهت اجرای پروژه‌ها همکاری لازم را با مجموعه آبفا و قرارگاه محرومیت‌زدایی داشته باشند.

مهندس عاشوری با اشاره به اینکه اداره آب و فاضلاب تالش پروژه‌هایی را با کد پروژه و ردیف اعتباری تعیین شده در چهار بخش این شهرستان شامل نواحی با تعیین پیمانکار در حال اجرا دارد، گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) نیز ۱۵۶ روستا از روستاهای نواحی چهار بخش تالش را در برنامه اجرایی خود در بحث لوله‌گذاری‌ ، احداث مخزن، حفر چاه و … دارد.

فرماندار تالش تاکید کرد این مجموعه‌ها در راستای کمک و همکاری با همدیگر نسبت به اجرای سریع‌تر پروژه‌ها اقدام کنند تا مشکلات مردم در رابطه با آب برطرف شود.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :