کاشف اسرار – استاندار گیلان از نیاز اعتبار ۵۴۵ میلیارد تومانی برای تکمیل این پروژه خبر داد و افزود: قطعه الف آزادراه به ۱۶۳ میلیارد تومان و قطعه ب به ۳۸۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که پیش‌ بینی‌های لازم صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاشف اسرار ؛ اسدالله عباسی ” پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با همراهی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از روند تکمیل آزادراه رشت-قزوین در قطعه منجیل بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات و پیشرفت پروژه قرار گرفت. 

وی با بیان این که به نقش مهم تکمیل آزادراه رشت-قزوین در توسعه گیلان اشاره و آن را از آرزوهای مردم دانست و اظهار کرد: تکمیل این آزادراه منجر به سهولت در رفت و آمد و افزایش مسافران ورودی به گیلان می‌شود. 

این مقام با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و اهتمام جدی دولت مردمی سیزدهم برای تکمیل آزادراه رشت-قزوین، گفت: مراحل تکمیل این آزادراه در دو قطعه الف و ب در حال انجام است. 

عباسی با بیان اینکه دولت به تعهدات خود در خصوص تخصیص اعتبار مربوط به سال ۱۴۰۰ عمل کرده است، افزود: بر اساس مصوبات سفر، اعتبارات خوبی در این خصوص پیش بینی شده است. 

وی پرداخت معوقات کارگران را اولویت اصلی برای دستیابی به پیشرفت مناسب و شتاب بخشی به پروژه عنوان و بیان کرد: با تأمین اعتبارات مورد نیاز و تقویت اقدامات مجریان، تسریع عملیات این پروژه و جبران عقب ماندگی ها برای تکمیل و تحویل به مردم، مورد انتظار است. 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :