کاشف اسرار – امروز جلسه هماهنگی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان با حضور رئیس سازمان چای و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در لاهیجان برگزار شد.

به گزارش کاشف اسرار ، رئیس سازمان چای کشور طی سخنانی با بیان اینکه جامعه هدف صندوق عمدتاً از قشر متوسط، ضعیف و مولد جامعه بوده و به‌صورت اختیاری عضو بیمه می‌شوند، اظهار کرد: چای‌کاران می‌توانند برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به ادارات چای شهرستان‌ها مراجعه کنند.

به گفته ” حبیب جهان ساز ” کشاورزان می‌توانند از تسهیلات پرداختی که بازپرداخت این تسهیلات کم‌بهره و از سال آینده هست، بهره‌مند شده و تسهیلات پرداختی هم طی چند مرحله از بهاء برگ سبز خریداری چای‌کاران کسر می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: گسترش چتر حمایتی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یکی از ابزارهای رضایت آفرینی برای قشر تولیدکننده کشور است.

یزدان شعبانی ” ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در سازمان چای کشور اظهار امیدواری کرد که این موفقیت‌ها و تلاش‌ها در راستای خدمت به جامعه هدف تداوم داشته باشد.

در این نشست همچنین برای بیمه حداقل ۴۰ هزار چای‌کار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بحث و تبادل‌نظر شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :