کاشف اسرار – فرماندار فومن بر ضرورت داشتن اطلاعات کافی توسط افرادی که در شبکه شجره طیبه صالحین ” فعالیت دارند تاکید کرد که بدانند ذر دنیا چه می گذرد و کشورمان در چه شرایطی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” موسی فکور پاشاکی ” طی سخنانی در بین شهردار ماکلوان ، جمعی از بسیجیان ، کارکنان و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان فومن به مناسبت هفته بسیج مستضعفان ” که در مسجد بالا محله شهر فومن ” ایراد شد ، اظهار کرد : بسیج همواره پیشتاز بوده و بی توقع در صحنه ها حضور دارد .

وی شبکه شجره طیبه صالحین را یکی از نیازهای ضروری جامعه امروزی دانست و متذکر شد : باید جهاد تبیین را در همه ابعاد حلقه‌های صالحین جاری و باید به سلاح و اطلاعات روز تجهیز بکنیم تا بتوانیم آحاد مردم علی الخصوص جوانان را به شرایطی که در کشور و دنیا وجود دارد و نسبت به برنامه هایی که دشمنان ما دارند به ویژه بحث دشمن شناسی در این حلقه ها تبیین نمائیم.

این مسئول بر ضرورت داشتن اطلاعات کافی توسط افرادی که در شبکه شجره طیبه صالحین ” فعالیت دارند تاکید کرد که بدانند ذر دنیا چه می گذرد و کشورمان در چه شرایطی قرار دارد.

فکور پاشاکی ” یکی از مشکلات حال حاضر را بسیاری از افراد نمی دانند در این کشور چه گذشت ،ما در کجا بودیم و الان در کجا هستیم ، کشورهای دیگر در کجا بودند و هم اکنون چه وضعیتی دارند ، اعتقاد دارد : راه 300 ساله خیلی از کشورهایی که پیشرفته هستند کشورمان ظرف مدت 30 تا 40 سال طی کرده است و این نشان می دهد باید به آینده تامیدوار باشیم زیرا ظرفیت ها و اقداماتی که در نظام انجام شد قابل مقایسه با دنیا نیست.

وی با ابراز خرسندی از این که الحمدالله شرایط کشورمان به سمت پیشرفت و توسعه در حال حرکت می باشد ،تصریح کرد : کشورمات دارای مشکلاتی است که البته این مشکلات همه کشورها دارند ، آنانی که مدعی می باشند دارای تمدن و اقتصاد پیشرفته می باشند امروز در گل گیر کرده اند که در اولین و بدیهی ترین نیاز جامعه که انرژی و سوخت ” است ، مانده اند و نمی توانند نیاز خودشان را تامین بکنند.

نماینده عالی در شهرستان فومن با بیان این که کشورمان با وجود تحریم ها و فشارهای مضاعف از نظر رفاهی در شرایط خوبی قرار دارد ، اذعان کرد : بخشی از جامعه دارای مشکل می باشد و باید به فکر حل مشکل باشیم

.فکور پاشاکی ” ، خاطر نشان کرد : امام (ره) معتقد بود این حرکت و انقلابی که صورت گرفته مقدمه ایجاد حکومت جهانی امام زمان(عج) است و پرچم رو إن شاءالله به دست امام زمان ( عج ) می رسانیم

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :