کاشف اسرار – مدیر عامل شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی سهامی خاص ” از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و افتتاح پروژه در دست احداث ” فرهنگی ، تجاری و گردشگری آرش مال ” در بهار سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار ، ” آرش تقی پور دهکاء ” امروز در جریان حضور مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مجاورت پروژه در دست احداث ” فرهنگی ، تجاری و گردشگری آرش مال ” ، اظهار کرد : خانواده بنده هم چون شما خانواده دوست و عاشق اشتغال زایی و کار آفرینی است.

وی با اشاره به شروع به کار شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی سهامی خاص ” از اواسط دهه هشتاد شمسی ، خاطر نشان کرد : هم اکنون این مجموعه بخش خصوصی دارای حدود 900 نفر نیروی کار دارای بیمه تامین اجتماعی است .

این فعال کار آفرین جوان شهیر کشوری توکل به خدا و دعای خیر والدین از جمله رموز موفقیت کاری خودش عنوان کرد و گفت : پرسنل دلسوز در ایام کرونا مدیران این مجموعه را تنها نگذاشتند

تقی پور دهکاء ” با اشاره به انجام مراسم کلنگ زنی پروژه در دست احداث ” فرهنگی ، تجاری و گردشگری آرش مال ” در سال 1398 شمسی آغاز گردید که با شیوع بیماری کرونا مواجه گردید ، علی رغم این که بسیاری از انبوه سازان پروژه های خود را تعطیل کردند ، اما شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی سهامی خاص ” برای انجام تعهدات در قبال مشتریان ، روند ساخت را تعطیل نکرد.

وی از پیشرفت فیزیکی 90 درصدی و افتتاح پروژه در دست احداث ” فرهنگی ، تجاری و گردشگری آرش مال ” دارای پارکینگ زیر زمینی مجاور دریا کاسپین در بهار سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد : این پروژه دارای 26 هزار متر مربع زیر بنا و 4 هزار و 100 متر مربع زمین می باشد و تنها پروژه ای در سطح مناطق آزاد کشور بوده که فقط تجاری نیست و دارای بخش های فرهنگی ، تجاری و گردشگری است.

مدیر عامل شرکت ساختمانی انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی سهامی خاص ” ، اضافه کرد : برای این مجتمع در دست ساخت 5 سالن سینمای اختصاصی در نظر گرفته شده ، ضمن این که مجتمع تجاری ” آرش مارکت ” زیبا کنار با 69 غرفه در اسفند ماه سال گذشته افتتاح شده دارای 200 نفر نیروی کار است.

تقی پور دهکاء ” به خریداری 20 میلیارد تومان به روز ترین چیلرهای روز دنیا برند ایتالیایی برای پروژه در دست احداث ” فرهنگی ، تجاری و گردشگری آرش مال ” اشاره و از حمایت های رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی ” قدردانی کرد .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :