کاشف اسرار – فرماندار رضوانشهر با تاکید بر افزایش آگاه‌سازی نسل جوان و نوجوان ازمضرات موادمخدر گفت: دستگاه های فرهنگی شهرستان با تولید محتوا در بحث آگاه سازی مردم در این راستا اقدام جدی داشته باشند.

به گزارش کاشف اسرار ، ” سید نادر صفوی میر محله ” امروز یکشنبه طی سخنانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، کمیسیون برنامه ریزی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز شهرستان رضوانشهر با حضور دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز استان گیلان و مدیران شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ،اظهار کرد : افزایش نشاط اجتماعی نقشی محوری در مبارزه با مواد مخدر دارد.

وی تاکید کرد : نقش آموزش و فرهنگ سازی در جامعه برای مقابله با مواد مخدر و پیشگیری از مصرف آن مهم می باشد و در این راستا باید از ظرفیت مدارس و سمن ها استفاده نمود.

این مسئول ،اولویت اول، پیشگیری دانست و افزود : باید با شناسایی کانونها و افراد در معرض آسیب و آموزش مستمر و هدف مند و پیش گیری از توزیع مواد مخدر و کاهش سطح دسترسی به خصوص در میان جوانان و نوجوانان، از شیوع و گسترش این آسیب اجتماعی جلوگیری کرد.

صفوی میر محله ” با تاکید بر افزایش آگاه‌ سازی نسل های جوان و نوجوان از مضرات مواد مخدر گفت: دستگاه های فرهنگی شهرستان با تولید محتوا در بحث آگاه سازی مردم در این راستا اقدام جدی داشته باشند.

وی با بیان این که  بهترین اقدام در خصوص مبارزه با قاچاق کالا پیش گیری است، پیشگیری از وقوع زمینه قاچاق مقدم بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است، تاکید کرد: دستگاه‌های متولی امر نظارت جدی در این زمینه داشته باشند.

همچنین دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز استان گیلان و مدیران شهرستانی در این جلسه ضمن ارائه گزارش سخنان مبسوطی ایراد نمودند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :