کاشف اسرار – سرپرست شهرداری رشت که پنج شنبه هفته گذشته با 9 رای اعضای شورای اسلامی شهر به این سمت منصوب گردیده و هنوز جوهر انتصاب خشک نشده است ،در اولین روزهای انتصاب ، نسبت به عزل ” لاله طالبی ” از سمت ” از سرپرستی مدیریت ارتباطات شهرداری رشت ” اقدام کرد.

” یوسف یزدانی ” در حالی نسبت به عزل ” طالبی ” از این سمت اقدام کرده که این مدیره در یکم آذر ماه جاری به این سمت معارفه گردید و نتوانست به برنامه های احتمالی تدوین شده توسط خودش عملیاتی بکند.

مدیریت ارتباطات شهرداری مرکز مدتی می باشد که دچار عدم ثبات مدیریتی گردیده به طوری که به دنبال عزل ” سید امیر حسین علوی امندانی ” از سمت ” شهردار ” و تعیین ” سید مجتبی خدمت بین دانا ” به عنوان ” سرپرست شهرداری ” ، ” سید پیام جعفری نیا ” از سمت ” مدیریت ارتباطات شهرداری ” برکنار و ” محمد رضا فروتن ” جایگزین او شد.

پس از گذشت مدتی ” علوی امندانی ” توانست با اخذ دستور موقت دیوان عدالت اداری به عنوان ” شهردار ” بازگشت به کار قبلی بگیرد و او در اولین اقدام نسبت به عزل ” فروتن ” و ” بازگشت به کار ” جعفری نیا ” به عنوان ” سرپرست مدیریت ارتباطات ” مبادرت کرد.

یوسف یزدانی ” که از پنج شنبه هفته قبل سکان دار ” سرپرست شهرداری مرکز ” گردیده در اولین گام نسبت به عزل ” لاله طالبی ” از سمت ” از سرپرستی مدیریت ارتباطات شهرداری رشت ” اقدام کرد ، مدیریتی که دارای ثبات نیست و برخی کارکنان احتمالا قربانی اختلافات داخل مجموعه مدیریت شهری شده اند !

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :