کاشف اسرار – استاندار گیلان با اشاره به برپایی ملاقات مردمی مدیران دستگاه های اجرایی گیلان در روز های سه شنبه هر هفته ای ایام فعالیت اداری ،تاکید کرد : برپایی میز خدمت و ملاقات های مردمی تداوم دارد ،ما در خدمت مردم هستیم و وظیفه داریم با جان و دل آن چه حق مردم است ادا بکنیم و هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولین در دولت سیزدهم وجود ندارد

اسدالله عباسی ” ظهر امروز هنگام بازدید از میزهای خدمت برپا شده توسط برخی از دستگاه های اجرایی در مصلی بزرگ شهر رشت در گفتگو با خبرنگار ” پایگاه خبری کاشف اسرار ” ، اظهار کرد : میزهای خدمت روز جاری به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ” در مرکز استان گیلان و سایر شهرستان ها برگزار شد.

وی هدف از برگزاری میزهای خدمت را برای رفع و رجوع درخواست ها و مشکلات مردم عزیز عنوان کرد و ابراز داشت : برپایی میز های مذکور باعث می شود مردم برای ورود به ادارات خیلی معطل نشوند و احتمال دارد دو یا سه سازمان مرتبط با یک موضوع باشد در این جا حل بشود.

این مقام با اشاره به برپایی ملاقات مردمی مدیران دستگاه های اجرایی گیلان در روز های سه شنبه هر هفته ای ایام فعالیت اداری ،تاکید کرد : برپایی میز خدمت و ملاقات های مردمی تداوم دارد ،ما در خدمت مردم هستیم و وظیفه داریم با جان و دل آن چه حق مردم است ادا بکنیم .

عباسی ” با تاکید بر این که هیچ فاصله ای بین مردم و مسئولین در دولت سیزدهم وجود ندارد ، متذکر شد : اگر مردم نقدی و نظری دارند هر هفته در محفل نورانی نماز جمعه سراسر استان گیلان می توانند به مسئولین مراجعه و مطرح نمایند تا مورد بررسی و برابر قانون حل بشود.

به گفته وی ، زمان برپایی میزهای خدمت و ملاقات های مردمی ، مسائل و مشکلات شهروندان توسط مدیران و معاونین به صورت مستقیم و مورد رسیدگی قرار می گیرد و اگر کاری در چارچوب قانون باشد حل می شود و نیازی ندارد در دست اندازهای اداری قرار بگیرد و تاکنون گزارشی دریافت نکرد ه ام در مسز خدمتی دستوری بخواهد صادر یا تصمیمی گرفته بشود و بعد پائین دستی ها نخواهند انجام بدهند .

استاندار گیلان با تصریح بر این که زمان برپایی میزهای خدمت تمام مدیران دستگاه های مرتبط به ویژه دستگاه های خدمات رسان و امداد رسان حضور دارند ، متذکر شد : ان شآء الله مشکلی پیش نیاید دستوری نوسط مدیر یا معاونی صادر بعد عمل تشود .

عباسی ” اولتیماتوم داد : اگر از سوی شهروندان به بنده به صورت مصداقی گزارشی منعکس بشود حتما با آن مدیر و کارشناسی که دستور بالا دست را انجام نمی دهد برخورد می کنم.

وی در پایان به وعده خودش به اصحاب رسانه در نشست خبری هفته دولت امسال مبنی بر برگزاری نشست خبری به صورت کرسی آزاد اندیشی به مناسبت اولین سالگرد انتصاب به سمت استاندار گیلان اشاره و تاکید کرد این نشست طی روزهای آینده برپا می شود.

پایان پیان

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :