کاشف اسرار – رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان، گفت: یوسف نوری » پنجشنبه به گیلان سفر کرده و برنامه‌هایی به‌ منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی کاشف اسرار ؛ محمد رضا احمدی سنگری؛ در تشریح این خبر اظهار کرد: با دعوت از وزیر آموزش و پرورش طی حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد، به گیلان سفر کند.

وی با اشاره به سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان، افزود: یوسف نوری » پنجشنبه ۲۹ دی به استان سفر کرده و برنامه‌هایی به‌منظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان خواهد داشت.

این مقام ؛ خاطر نشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء، نماینده ولی فقیه، استاندار و نشست با مجمع نمایندگان استان، معلمین استان و روسای آموزش و پرورش شهرستانها، از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان است.

احمدی سنگری » با بیان این که امیدواریم این سفر منشاء خیر در حل مسائل و مشکلات حوزه آموزشی استان باشد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در برگزاری جلسات و نشست‌ها با وزیر آموزش و پرورش، اهم مشکلات و کاستی‌های حوزه آموزشی و تربیتی را نشان دهیم تا بتوانیم در مسیر تقویت نظام آموزش و پرورش گام موثری برداریم و بستر توسعه متوازن این حوزه پر اهمیت را فراهم آوریم.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :