کاشف اسرار – نماینده عالی دولت در گیلان با قدردانی ویژه از حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ولایت مدار و شهید پرور استان در ۲۲ بهمن امسال همانند هشتم دی سال ۸۸ حماسه ماندگار آفریده و با حضور تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاشف اسرار ؛ اسدالله عباسی عصر امروز (یک‌شنبه) در مراسم باشکوه یادواره ۴۵۵ شهید والامقام انتظامی استان گیلان که با حضور فرمانده کل انتظامی ایران و جمع کثیری از مردم ولایتمدار در مصلی حضرت  امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای و امام شهیدان اظهار کرد: استان گیلان دیار سردار جنگل، حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی و ظهور خط سرخ شیعه(آل‌بویه) است.

وی با قدردانی از حماسه مردم گیلان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم گیلان در ۲۲ بهمن امسال همانند هشت دی سال ۸۸ حماسه آفریده و با حضور ارزشمند و تاریخی خود با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

این مقام با اشاره به فداکاری‌های نیروی انتظامی استان گیلان به ویژه در چند ماه گذشته بیان کرد: نیروهای انتظامی در گیلان ثابت کردند در مقوله امنیت و در دفاع حقانیت انقلاب و ایستادگی در برابر حملات ناجوان مردانه دشمنان از هیچ  تلاشی دریغ نخواهد کرد و در چند ماه گذشته شاهد فداکاری این قشر از جامعه در کشور و گیلان بودیم.

عباسی نفش سایر ارکان‌های نظامی و امنیتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار موثر دانست و افزود: بسیجیان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی در کنار نیروی انتظامی و مردم در ایجاد امنیت در جامعه هستند و جان فشانی می کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به ولایت مداری مردم گیلان در برهه‌های مختلف از تاریخ جمهوری اسلامی تصریح کرد: مردم گیلان در ۴۴ سال گذشته همواره در مسیر انقلاب خوش درخشیدند و همواره در مسیر شهادت و مکتب شهدا بودند که نمونه بارز آن تقدیم هشت هزار شهید والامقام در دوران دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت است.

استاندار گیلان ضمن قدردانی از  حضور سردار رادان در یادواره ۴۵۵ شهید والامقام انتظامی گیلان؛ حضور پرشور اقشار مردم در این مراسم معنوی را نشان‌دهنده ولایت مداری مردم استان برشمرد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :