کاشف اسرار – در راستای مطالبات مردمی، با پیگیری های شبانه روزی فرماندار رضوانشهر، پروژه عمرانی روکش آسفالت محور پونل به رضوانشهر زودتر از موعد مقرر اجرایی شد.

فرماندار رضوانشهر در حاشیه بازدید از اجرای پروژه روکش آسفالت محور پونل رضوانشهر ، با اشاره به شعار صادق الوعده بودن دولت سیزدهم با مردم گفت: مدیران دولت مردمی در شهرستان به صورت خالصانه و صادقانه با تمام توان در خدمات رسانی به مردم تلاش می کنند.

سید نادر صفوی میر محله گفت: با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های استاندار گیلان و نماینده حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی پروژه روکش آسفالت محور پونل به رضوانشهر به طول یک کیلومتر به صورت رفت و برگشت در حال انجام می باشد.

وی همچنین افزود: در خصوص تعریض این محور به منظور روان سازی ترافیک و رفاه و آرامش مردم منطقه، اقدامات لازم از سوی اداره کل راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز انجام شده است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

فرماندار رضوانشهر افزود: در راستای تحقق وعده های دولت مردمی مبنی بر تسهیل در اجرای پروژه های عمرانی، پروژه ترمیم و روکش آسفالت روستاهای چنگریان، ساسانسرا، محور پونل به ضیابر به طول حدود ۳.۵ کیلومتر نیز از سوی ادره راهداری و حمل و نقل جاده ای در دست اقدام می باشد.

صفوی میر محله گفت: این پروژه از محل اعتبارات ملی از سوی اداره راهدی و حمل و نقل جاده ای شهرستان در حال اجراء می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :