کاشف اسرار – پل ارتباطی روستای شادکوه رضوانشهر که بدلیل قدمت بالا و حوادث تخریب شده بود، با پیگیری های فرماندار رضوانشهر ، جمعی از خیرین، شوراهای اسلامی و دهیاران و اهالی روستای مربوطه احداث و بازسازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاشف اسرار، امروز جمعه نوزدهم اسفند در راستای پیگیری مطالبات مردمی، فرماندار به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رئیس شورای بخش مرکزی با حضور در روستای شادکوه ضمن دیدار با اهالی روستا از نزدیک در جریان روند احداث و بازسازی پل روستای مذکور قرار گرفت.

سید نادر صفوی میر محله در حاشیه بازدید از این پروژه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پل ارتباطی روستای شادکوه رضوانشهر که بدلیل قدمت بالا و حوادث تخریب شده بود، با پیگیری های صورت گرفته به همت جمعی از خیرین، شوراهای اسلامی و دهیاران و اهالی روستای مربوطه احداث و بازسازی شد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت خیرین، شوراهای اسلامی و دهیاران در بازسازی این پل، با تاکید بر اینکه بزرگترین افتخار دولت سیزدهم خدمت رسانی به مردم است، گفت: مدیران دولت مردمی در شهرستان به منظور گره گشایی مشکلات مردمی در حوزه های مختلف به صورت شبانه روزی در کنار مردم هستند و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

صفوی میر محله ” افزود: با بازسازی این پل راه ارتباطی اهالی روستای شادکوه با مرکز شهرستان، بخش پره سر و همچنین روستاهای همجوار برقرار شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :