فرماندار ماسال با بیان اینکه مردم شهرستان متمدن و متدین هستند گفت: ترویج فرهنگ حجاب و قبل از آن عفاف مد نظر خانوارها و جامعه ودر راس آن از خانواده مدیران شروع شود

به گزارش کاشف اسرار ” غلام رضا گیل چالانی ” در کار گروه عفاف و خجاب شهرستان ماسال که امروز چهارشنبه ۹ فروردین ماه در سالن اجتماعات فرمانداری با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار، جانشین سپاه، جانشین انتظامی، بخشداران و نماینده دادستانی برگزار شد بر رعایت شئونات اسلامی و حجاب در اماکن عمومی تاکید کرد

وی با بیان اینکه نانوایی ها، هتل ها، داروخانه ها، ادارات، صنوف، رستوران ها حق ارائه خدمت به افرادی که کشف حجاب کرده اند را ندارند با تمامی صنوف متخلف برخورد قانونی خواهدشد.

نماینده عالی دولت در ماسال ، اظهار کرد: متاسفانه این روزها در سراسر کشور، استان گیلان و شهرستان ماسال شاهد هنجار شکنی هایی هستیم که با یک برنامه ریزی خاصی برای مقابله با آن ابلاغ شود.

گیل چالانی ” با بیان اینکه برخی از افراد دانسته و نداسته در پازل و زمین دشمن بازی می‌کنند افزود: دشمن سالهاست در زمینه کشف حجاب بانوان ایرانی در حال برنامه ریزی است و به طُرق مختلف این موضوع را پیش برده و از دختران میدان انقلاب و چهارشنبه های سفید گرفته تا اغتشاشات شهریور ماه 1401 و اکنون هم پروژه کشف حجاب را برنامه ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان ماسال متمدن و متدین هستند گفت: ترویج فرهنگ حجاب و قبل از آن عفاف مد نظر خانوارها و جامعه ودر راس آن از خانواده ای مدیران شروع شود.

فرماندار با بیان اینکه ما باید هوشیار باشیم تا اگر دشمن نقشه ای برای شهرستان هایی مانند ماسال دارد مقابله کنیم تصریح کرد: روسای ادارات در وهله نخست از ادارات خود شروع کنند و مدل پوشش همکاران خانم در ادارات باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

گیل چالانی ” با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از نهادهای تاثیرگذار در جامعه است خاطرنشان کرد: آموزش و پرروش جایگاهی است که شخصیت دانش آموز در آن شکل می‌گیرد، معلمان به خصوص در مدارس دخترانه باید رعایت بسیاری از مسائل در زمینه عفاف و حجاب را داشته باشند.

وی اظهار کرد: نانوایی ها، هتل ها، داروخانه ها، ادارات، صنوف، رستوران ها حق ارائه خدمت به افرادی که کشف حجاب کرده اند را ندارند در غیر اینصورت اداره صمت باید پاسخگو باشد.

این مسئول با بیان اینکه در قانون نظام جمهوری اسلامی، حجاب یک قانون است و کشف حجاب نیز غیرقانونی محسوب می شود افزود: آمر به معروف خود باید عامل‌معروف باشد وافزود همانطور که روزه خواری در جامعه اسلامی‌جرم است کشف حجاب نیز طبق قانون جرم تلقی می باشد و با متخلفین برخورد قانونی صورت خواهد گرفت

گیل چالانی ” خطاب به آن دسته از افرادی که در‌گروه های خبری گفته بودند که آیا آقای فرماندار شما غیرت دینی دارید یا خیرباید بگیم که آن زمانی که ما موضع گرفتیم و از موضع خود صراحتا در سخنرانی ۱۳ آبان ماه سال ۱۴۰۱ دفاع کردیم و موضع خودرا اعلام کردیم و گفتیم که اغشتاش بهانه ای برای بی حجابی و هرزگی است چرا برخی از افراد اعلام حمایت نکردند

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :