کاشف اسرار – رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از کارکنان خواست تا با تلاش و کوشش و دوری از بد اخلاقی های اداری، شرایطی را ایجاد کنند تا سازمان جهاد کشاورزی همچون حوزه امنیت غذایی در حوزه اخلاق اداری هم جزو سازمان های برتر باشد.

به گزارش کاشف اسرار ،صالح محمدی در اولین دیدار نوروزی با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان ضمن تبریک سال جدید و تقارن پربرکت بهار طبیعت و بهار قرآن ، از تلاش همکاران در طی سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به شعار سال” کاهش تورم و رشد تولید” بیان داشت: همکاران با بهره گیری از تجربه های سال های گذشته ،الگوی کار تیمی را در دستور کار قرار دهند .به طور قطع با تشکیل یک تیم منسجم کاری و با به کار گیری تجربه ،دانش و بالا بردن انگیزه فردی و گروهی موفق خواهیم شد.

این مسئول با اشاره به لوگوی جهاد کشاورزی که ” همه با هم است ؛ اگر همه با هم همدل شویم پیروزی با ماست ” از کارکنان خواست تا با تلاش و کوشش و دوری از بد اخلاقی های اداری، شرایطی را ایجاد کنند تا سازمان جهاد کشاورزی همچون حوزه امنیت غذایی در حوزه اخلاق اداری هم جزو سازمان های برتر باشد.

صالح محمدی با اشاره به وضعیت نامناسب منابع آبی تاکید کرد :سال زراعی ۱۴۰۲ نیز از لحاظ تنش های آبی سال دشواری خواهد بود و باید دست در دست هم و با تلاش و برنامه ریزی از آغازین روزهای سال جدید ، همچون سال گذشته با سربلندی از این شرایط عبور کنیم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :