کاشف اسرار – فرماندار رضوانشهر گفت: جشن گلریزان برای ( آزادی زندانیان جرائم غیر عمد) روز چهارشنبه 30 فروردین در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاشف اسرار ؛ سید نادر صفوی میرمحله در جلسه هماهنگی جشن گلریزان برای( آزادی زندانیان جرائم غیر عمد) این شهرستان در جمع مسئولین با بیان اینکه همه ما نسبت به همنوعان خودمان مسئول هستیم، گفت: جشن گلریزان برای گره‌گشایی از مشکلات همنوعان است و حرکت در این مسیر نصیب هر کسی نمی‌شود.

وی افزود: فرهنگ دستگیری از نیازمندان کار بسیار پسندیده و قابل ستایش است، لذا ما هر چقدر بتوانیم فرهنگ دستگیری از مستمندان را در خودمان تقویت کنیم، مثلماً در کاهش آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود و همه ما وظیفه داریم به کمک این افراد بشتابیم.

فرماندار رضوانشهر گفت: آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد عبادتی بزرگ است و به طور قطع حیات بخشیدن به زندگی دیگران است و افرادی که در این مسیر حرکت می‌کنند باید قدر جایگاه خود را بدانند.

نماینده عالی دولت در رضوانشهر با اشاره به اینکه جشن گلریزان سی ام فروردین ماه در شهرستان برگزار خواهد شد، بیان داشت: مردم شریف شهرستان و خیرین تا به امروز در کارهای خداپسندانه پیشقدم بوده اند، کار خیران ارزشمند و ماندگار است و خداوند متعال در برابر آن پاداش مضاعفی در نظر خواهد گرفت و امیدواریم مردم شریف منطقه و همه خیران در جشن گلریزان شرکت کنند، زیرا بهترین جا برای کمک رسانی است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه شهرستان رضوانشهر، حجت الاسلام و المسلمین یگانه امام جمعه بخش پره سر و حجحت الاسلام و المسلمین خانی پور امام جمعه اهل سنت مسجد محمدیه تالش و اعضای شورای تامین شهرستان نیز در این جلسه از همه خیرین و مردم شریف شهرستان دعوت نمودند که در این امر خداپسندانه با استفاده از همه ظرفیت ها مشارکت داشته باشند تا افرادی که از رضوانشهر و پره سر بدلیل جرائم غیر عمد در زندان هستند به آغوش گرم خانواده برگردند.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :