کاشف اسرار – مدیر کل سابق تامین اجتماعی گیلان ” جلب رضایت شرکای اجتماعی و خدمت صادقانه را رویکرد اتخاذی در دوره مدیریتی خود برشمرده و اظهار داشت تحقق رضایتمندی میتواند شرکای اجتماعی را به سرمایه های اجتماعی تبدیل نماید .


به گزارش کاشف اسرار ، ” علی حسین نژاد ” در آئینی که به مناسبت پاسداشت خدمات و تودیع وی برگزار گردید با بیان اینکه طی سه سال دوره مدیریت ، همواره این مسئولیت را امانتی سنگین تلقی و رضایتمندی مخاطبان غایت اصلی رویکردهای اتخاذی وی در استان بوده ، افزود : ماهیت مسئولیت همیشه خطیر و سنگین است و این مهم به دلیل حق الناس بودن منابع سازمان تامین اجتماعی ، بار امانت و مسئولیت را در این مجموعه سنگین تر مینماید . 

وی با تاکید بر اینکه معتقدم برای بیان عملکردها ، تبلیغات بی پشتوانه اثری نداشته و رضایتمندی و اقدامات درست سبب خواهد شد تا مخاطبین خود بهترین منعکس کننده فعالیتهای سازمان باشند اظهار داشت : اگر کار ما در مسیر مناسب و برای رضای الهی و خدمت به مردم باشد اثر خود را خواهد داشت . 

این مسئول سابق با بیان این که اگر در جلب رضایت مندی موفق عمل نمائیم شرکای اجتماعی به سرمایه های اجتماعی ما تبدیل می شوند با اشاره به خلاصه ای از دستاوردها و اقدامات در سه سال اخیر ، کسب رتبه برتر در شاخص توسعه بیمه های مشاغل آزاد با بیش از دو برابر میانگین نسبت کشوری ، کاهش بدهی های معوق استان پس از سالها سیر صعودی ، اخذ رتبه اول کشوری در اجرای پرونده های الکترونیک شعب تیپ چهار و پنج ، منتخب شدن در حوزه ارتباطات مردمی و تقویت تعاملات و تحکیم و تعمیق بخشیدن به ارتباطات و اعتمادسازی در جوامع کارگری ، کارفرمایی و بازنشستگی را بخشی از این موفقیتها برشمرد . 

حسین نژاد ” در پایان با بیان اینکه در اصول مدیریت ، تغییرات از بالا به پائین ولی قدرت از پائین به بالاست و در واقع هر سیستمی قدرت خود را از نیروهای انسانی خود در لایه های پائینی کسب مینماید اذعان داشت جایگاه فعلی تامین اجتماعی گیلان به واسطه قدرت کسب شده از همدلی و همراهی تمامی همکاران و مسئولین بوده و از این بابت از یکایک عزیزان سپاسگزارم .  

اشتراک این خبر در :