کاشف اسرار – استاندار گیلان در دیدار با معاون برنامه ریزی و پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور و هم چنین سرپرست جدید این جمعیت در استان حضور دائم بالگرد هوایی جمعیت هلال احمر را یک الزام در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم در هنگام مواجهه با بحران دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کاشف اسرار ، ” اسدالله عباسی ” عصر امروز(پنجشنبه) در دیدار با نامدار عبدالهیان و هادی سلیمی گیلان، عنوان کرد: گیلان یکی از استان‌های بحرانی کشور به لحاظ بلایای طبیعی بوده و جمعیت هلال احمردر این استان همواره در شرایط حساس، اضطرار و آماده‌باش قرار دارد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته یک پایگاه هوایی امداد و نجات در چاف لنگرود احداث شد ولی وجود بالگرد امداد و نجات در این پایگاه یک ضرورت است.

این مقام با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در ایجاد آرامش در جامعه و در شرایط بحرانی نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد، اظهار کرد: هلال احمر یکی از نهادهای برخواسته از مردم و بطن جامعه است که در هنگام مواجهه با حوادث طبیعی و از هیچ کوششی  دریغ نکردند.

عباسی با تأکید بر اهتمام ویژه مسئولان در فراهم آوری شرایط امدادی مناسب در گیلان به لحاظ پشتیبانی، گفت: با توجه به بروز بلایای طبیعی در گیلان شایسته است بهترین امکانات پشتیبانی به استان اختصاص داده شود.

وی همچنین با درخواست از مسئولان این جمعیت در خصوص حل مشکل داروخانه  هلال احمر، افزود: وجود داروخانه هلال احمر با تمامی امکانات و داروها در این استان و داشتن باجه‌هایی در شرق، غرب و جنوب استان یک ضرورت مهم است.

داروخانه جمعیت هلال احمر در گیلان ساماندهی می‌شود

معاون برنامه ریزی و پارلمانی جمعیت هلال احمر کشور نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات هلال احمر در این گیلان، اظهار کرد: هلال احمر یکی از نهادهای مردمی و تأثیرگذار در جامعه است که در تمامی بحران‌ها و گرفتاری‌ها خود را بخشی از بطن جامعه می داند.

نامدار عبدالهیان  گفت:  با مکاتبات نماینده عالی دولت در گیلان و همچنین موافقت رئیس جمعیت هلال احمر کشور، به زودی تمامی مشکلات داروخانه هلال احمر این استان برطرف و هیچ نیرویی اخراج نخواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :