کاشف اسرار – فرماندار ماسال با بیان این که به مراکز آموزشی خصوصی مجوز داده شده که در راستای تعلیم و تربیت در چهارچوب قانون فعالیت نمایند و باید در راستای مقررات نظام آموزشی جمهوری اسلامی اقدام و جلوی هرگونه هنجار شکنی در این مراکز گرفته شود افزود: تبعیت از قانون وظیفه همه ماست و تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات عمومی موظفند از ارائه خدمات به کسانی که هنجار شکنی می نمایند امتناع کنند.

غلام رضا گیل چالانی ” طی سخنانی در جلسه کار گروه عفاف و حجاب به اهمیت حضور مدیران در این جلسه تاکید کرد و گفت : اگر این دغدغه در سطح مدیران نباشد انتظاری از دیگران نیست که در خصوص عفاف وحجاب اقدامات مناسبی انجام دهند.
وی گفت موضوع جوانی جمعیت و عفاف وحجاب جزموضوعات اصلی جامعه امروزی است و تصمیمات موثری برای نتیجه بخشی این امر نیاز است .
این مسئول ، بیان کرد: کار فرهنگی باید از دهه ۷۰ که مقام معظم رهبری از شبیخون فرهنگی دشمن هشدار می دادند، منسجم تر و با حساسیت بیشتری از سوی مسئولان پیگیری می شد و گام به گام به جلو پیش می رفت افزود ؛ دشمن در این قضیه با برنامه ریزی و هدفمند کار را پیش می برد و هیچ کدام از تحرکات آنها اتفاقی نیست.

گیل چالانی با اشاره به گردشگر پذیر بودن شهرستان و ورود مسافران به این شهرستان افزود تورهای گردشگری با هماهنگی لازم و دریافت مجوز اجازه حضور در منطقه را خواهند داشت.

وی با بیان اینکه به مراکز آموزشی خصوصی مجوز داده شده که در راستای تعلیم و تربیت در چهارچوب قانون فعالیت نمایند و باید در راستای مقررات نظام آموزشی جمهوری اسلامی اقدام و جلوی هرگونه هنجار شکنی در این مراکز گرفته شود افزود: تبعیت از قانون وظیفه همه ماست.
مهندس گیل چالانی گفت: تمامی دستگاههای اجرایی و خدمات عمومی موظفند از ارائه خدمات به کسانی که هنجار شکنی می نمایند امتناع کنند.

نماینده عالی دولت در ماسال درباره جوانی جمعیت با اشاره به اینکه استان گیلان جز پیرترین استان های کشور است ، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای جوانی جمعیت و افزایش آن بسته های تشویقی ابلاغ کرده و همه مدیران شهرستان باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی گفت دشمنان درصدد از بین بردن هویت ایرانی و به دنبال از بین بردن قداست واژه مقدس مادر در کشور ما هستند پس ما باید دقت کنیم در زمین دشمن بازی نکنیم.

گیل چالانی به شعار محوری روز ملی جمعیت (سهم من از جمعیت ایران؟ ) اشاره داشت و تاکید کرد : اگر هر کدام ازمسئولین به سهم خودشان بخشی از مشکلات پیش روی جوانان را مرتفع کنیم گام‌های خوبی برای افزایش جمعیت برداشته ایم.

وی در حوزه کارگروه اجتماعی فرهنگی و سلامت جامعه نیز بیان کرد: میزان پیشرفت یک کشور را میتوان از سلامت جامعه سنجید.
مهندس گیل چالانی بیان کرد در شیوع بیماری کرونا ثابت کردیم که جز کشورهایی هستیم که در تولید واکسن کووید ۱۹ پیشرو بودیم و در این بخش پیشرفت‌های خوبی داشته ایم.
فرماندار ،گفت : بستر ی های ما در مقایسه با کشورهای اروپایی قابل مقایسه نیست و در دولت سیزدهم توجه بیشتری به حوزه سلامت شده است.
گیل چالانی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم عملکرد مثبتی در همه حوزه های مختلف بالاخص درمان داشته است ، متذکر شد : امید آفرینی وظیفه همگانی است و خدمات دولت سیزدهم را باید تبیین کنیم که بتوانیم امید را بیشتر در دل مردم زنده نگه داریم.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :