کاشف اسرار – روز گذشته  با صدور حکمی از سوی استاندار گیلان، بهروز ( محمد ) جلائی ” اهل شهرستان فومن و از جانبازان دوران دفاع مقدس به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منصوب شد تا جایگزین ” حسین مصطفی پور ” در این سمت شود.

به گزارش پایگاه خبری کاشف اسرار ، ” متن استعفا نامه ” مصطفی پور در این نامه که به تاریخ ۲۱ اردیبهشت ثبت شده، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عباسی
استاندار محترم گیلان

با سلام و احترام و تحیات الهی
خداوند متعال را شاکرم که بر من کمترین منت نهاد و اندک زمانی توفیق خدمت و نوکری برای مردم عزیز و شریف استان در مجموعه استانداری گیلان را ارزانی فرمود زیرا اعتقاد قلبی همه ماست که هیچ مدیر و مسئولی در کشور شانی جز افتخار نوکری برای مردم عزیز ندارد.
از شما استاندار محترم هم تشکر میکنم که به حقیر اعتماد نموده و فرصت خدمت را برایم فراهم نمودید . اینجانب به دعوت جنابعالی و توصیه جمعی از بزرگان استان ماموریت کمک به دولت مردمی و انقلابی را پذیرفتم تا بتوانم در حد وسع ناچیزم در راه موفقیت دولت مردمی و انقلابی در استان گامی بردارم که الحمدالله با عنایت باریتعالی و دعای خانوادههای معزز شهدا توانستیم با همه مشکلات و موانع پیش رو توفیقات خوبی را کسب نمائیم. خدای تعالی شاهد است در این مدت کوتاه سعی نمودم تمام تلاش و همت خود را برای اعتلا و حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و سیاستهای دولت انقلابی بکار گیرم
متأسفانه مدت زمانی است به دلیل برخی موانع و اختلاف نظرهای پیش آمده به این نتیجه رسیده ام که ادامه همکاری با جنابعالی در این شرایط برای اینجانب میسر نبوده و بیم آن دارم که حضور بنده به انسجام و وحدت رویه موجود آسیب وارد نماید فلذا مراتب استعفای خود را از تصدی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تقدیم و استدعای موکد دارم با درخواست استعفای بنده موافقت فرمائید.
پیشاپیش ضمن سپاس از الطاف شما و همکاران عزیزم از محضر مردم شریف، انقلابی و شهید پرور استان عذر خواهی و حلالیت می طلبم….
خداوند همه ما را از وسوسههای شیطانی محفوظ بدارد و عاقبت ما را ختم بخیر فرماید.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :