کاشف اسرار – فرماندار لنگرود ، تاکید کرد : شخصا و با حضور رئیس اداره صمت ، دارایی و اتاق اصناف موضوع نارضایتی کسبه از میزان اخذ مالیات‌ از واحدهای صنفی را پیگیری خواهم کرد و اگر مشکلی باشد قطعا مرتفع خواهد شد

به گزارش کاشف اسرار ، جلسه ” محمد رضا جلالی ” با روسای ادارات صمت ، دارایی ، اتاق اصناف و رواسای اتحادیه ها در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید و او ضمن قدردانی از همراهی کسبه با دولت ، گفت : یکی از ریشه دار ترین و قدیمی ترین تشکل های مدنی جامعه اصناف بوده و در زمان انقلاب نیز از همراهان امام در راه نهضت انقلاب ، اصناف بوده اند.

این مسئول ، ادامه داد: در این دوران که جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه علیه کشور است در سایه تلاش و همراهی مردم شریف و اصناف توانستیم بر مشکلات فائق آییم.

جلالی ” رمز پیشبرد اقتصادی شهرستان را در سایه تعامل دستگاه‌های اجرایی و اصناف دانست و تاکید نمود:کمیسیون نظارت و اتاق اصناف باید نظارت دقیق بر کنترل قیمت ها نماید.

وی با بیان این که دولت علاقه‌مند است که کار مردم به مردم واگذار شود و دولت تنها وظیفه نظارتی داشته باشد ، تاکید کرد : شخصا و با حضور رئیس اداره صمت ، دارایی و اتاق اصناف ،موضوع نارضایتی کسبه از میزان اخذ مالیات‌ از واحدهای صنفی را پیگیری خواهم کرد و اگر مشکلی باشد قطعا مرتفع خواهد شد.
رئیس اداره صمت نیز ضمن بیان مشکلات اصناف شهرستان گفت: نقش اصناف در عرصه ها و دوران های مختلف، نقشی بی بدیل، سازنده و یاری دهنده بوده است.
محمد دوست از اعضای هیئت مدیره جدید اتاق اصناف و رواسای اتحادیه ها در عملکرد مثبت در رصد اشتغال و شناسایی واحدهای فاقد پروانه و تعامل سازنده با کمیسیون نظارت و دستگاه‌های اجرایی تقدیر نمودند
در پایان فرماندار قول پیگیری دغدغه های اصناف را با برگزاری جلسات مداوم با حضور رئیس صمت و اصناف خواستار شد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :