کاشف اسرار-با آغاز تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،تبلیغات برخی از نامزدهای انتخاباتی بر روی دیوار اداره کل ورزش و جوانان چسبانده شده است.

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار،نصب اقلام تبلیغاتی بر روی دیوار اداره کل که جزو اماکن عمومی قلمداد می شود طبق قوانین جاری در کشور تخلف محسوب و متاسفانه تا لحظه انتشار این گزارش،هیچ اقدامی از سوی”مسعود رهنما”و این دستگاه”برای پاک سازی دیوار تشکیلات دولتی تحت مدیریت خویش،صورت نگرفته است.

عphoto_2017-05-19_00-56-35

عکس ساعت 2 بامداد امروز

کاشف اسرار، با انتشار این گزارش برای اطلاع استاندار و هم چنین مدیر کل بازرسی گیلان(قوه قضاییه)،انتظار می رود مدیر کل ورزش وجوانان استان و نامزدهای انتخاباتی که تبلیغات آنان چسبانده شده به بند 6 ماده 62 آیین نامه قانون تشکیلات،وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور مبنی بر ممنوعیت و تحت تعقیب قرار گرفتن مرتکبین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات در فعالیت های انتخاباتی توجه داشته باشندزیرا جهل به قانون رافع مسوولیت نیست.

photo_2017-05-19_00-56-49

عکس 27 اردیبهشت

از سویی دیگرماده 598 قانون مجازات اسلامی را با مداقه مطالعه کنند،النهایه زمان انتشار این گزارش هم زمان با روز اخذ رای گیری بوده و پاکسازی دیوار اداره کل ورزش و جوانان اگر هم صورت بگیرد دیر هنگام بوده و باید مفاد قانونی درباره تخلف اظهر من الشمس،صورت بگیرد.

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :