کاشف اسرار – سرپرست فرمانداری تالش ، گفت: علی رغم دارا بودن ظرفیت های مختلف، متاسفانه روستای کوهستانی مردوان فاقد برق، فاقد راه دسترسی مناسب و ایمن، فاقد شبکه توزیع آب شرب می باشد.

به گزارش کاشف اسرار ، فرامرز مرجانی ” بعد از ظهر امروز (شنبه ۳۱ تیرماه) در راستای تحقق اهداف دولت مردمی مبنی بر توزیع عادلانه خدمات و اجرای دستور رییس جمهور مبنی‌ بر حضور مستمر مدیران در بین مردم ، با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از روستای محروم و کم برخوردار مردوان از توابع دهستان کوهستانی بخش مرکزی بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: علی رغم دارا بودن ظرفیت های مختلف، متاسفانه روستای کوهستانی مردوان فاقد برق، فاقد راه دسترسی مناسب و ایمن، فاقد شبکه توزیع آب شرب می باشد.

این مسئول افزود : روستای مردوان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و بهره مندی از خاک حاصلخیز و آب فراوان، قطب تولید انواع مرکبات، محصولات دامی، زنبور داری، آبزی پروری و … در شهرستان می باشد.

مرجانی عنوان کرد: کشاورزان و باغ داران با مشکلات عدیده ای جهت انتقال محصولات به بازار فروش مواجه می باشند و هرچه سریعتر باید جاده دسترسی تعریض و بازسازی شود.

وی گفت: در ارائه خدمت رسانی به مردم در دولت مردمی هیچ گونه بهانه ای قابل پذیرش نیست و در صورت همراهی دستگاه های اجرایی مردم از طعم شیرین خدمت رسانی بهره مند خواهند شد.

سرپرست فرمانداری تالش ،افزود: با تاکیدات استاندار گیلان مبنی بر تشکیل نهضت خدمت رسانی در شهرستان ها و همکاری و همراهی مدیران استانی و شهرستانی و نماینده در مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۲۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و در حمایت از اشتغال و توسعه، در صدد هستیم خدمات زیربنایی متناسب با شان و منزلت مردم در این منطقه توسط ادارات ذیربط فراهم گردد.

مرجانی ، خاطر نشان کرد : روستای مردوان دارای ۴۷ خانوار مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ دارای کد آبادی, دهیاری و شورای اسلامی و طرح هادی روستایی می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :