کاشف اسرار – سرپرست فرمانداری تالش از اختصاص ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۷۱ پروژه به شهرستان تالش خبر داد و خاطر نشان کرد : سال گذشته در قالب کمیته اول برای ۱۷۱پروژه؛ ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافت،

✨به گزارش کاشف اسرار ، فرامرز مرجانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور نماینده سازمان برنامه و بودجه و مسئولین ذیربط در سالن فرمانداری برگزار شد ،اظهارکرد: در قالب کمیته اول ۲۳۱ میلیارد تومان اعتبار برای اجرا و بهره‌برداری از ۱۷۱ پروژه در شهرستان تالش اختصاص یافت.

وی با بیان‌اینکه سال گذشته در قالب کمیته اول برای ۱۷۱پروژه؛ ۱۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته بود، افزود: اختصاص اعتبار برای پروژه‌های تالش در سال جاری نسبت به سال گذشته، ۳۶درصد رشد داشته و افزایش آن ۶۱ میلیارد تومان بوده است.

این مسئول تصریح‌کرد: از محل متوازان ۷۲ میلیارد تومان، از محل ۳ درصد نفت و گاز ۸۷ میلیارد تومان و از محل تملک دارایی ۷۱ میلیارد تومان به شهرستان تالش اختصاص یافت.

مرجانی با اشاره به اینکه سال گذشته در قالب کمیته دوم ۸ و نیم میلیارد تومان برای اجرای پروژه ها در تالش اختصاص یافت، ادامه داد: سال گذشته مجموع اعتبارات اختصاص یافته به تالش از منابع تملک دارایی و متوازن و سایر منابع ۲۲۴میلیارد تومان بود.

وی افزود: آخرین میزان تخصیصی اعتبارات در سال گذشته از محل های تملک دارایی یک، استانی ۲ و ۳ درصد نفت و گاز به شهرستان تالش، ۱۶۰ میلیارد تومان بود و با اعتبارات توزیع شده از منابع مختلف ، سال گذشته ۷۰ درصد پروژه‌ها که ۱۱۵ پروژه را شامل می‌شد اجرا و به بهره‌برداری رسید.

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :