کاشف اسرار-دهیار روستای صوفیانده شهرستان صومعه سرا با اشاره به اطلاع رسانی کافی برای برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی توت فرنگی که از ساعت 14تا 20 امروز برپا می شود،توصیه کرد ک”اطلاع نشود،بهتر است”.

سیروس نوروزی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار در صومعه سرا درباره دلایل خویش برای عدم اطلاع رسانی،اظهار کرد:به دلیل به وجود آمدن ترافیک در زمان برگزاری جشنواره و هم چنین کاهش میزان تولید توت فرنگی در صوفیانده،بنری از سوی دهیاری در شهر رشت نصب نشده است.

وی شرایط جوی را دلیل کاهش میزان تولید توت فرنگی صوفیانده در سال جاری ذکر و خاطر نشان کرد:دهیاری از ترس ازدحام جمعیت و بروز ترافیک بنری در رشت نصب نکرده ولی از طریق فضای مجازی و هم چنین نصب چندین بنر در شهرستان صومعه سرا اطلاع رسانی کرده است .

لازم به ذکر می باشد درخواست دهیار صوفیانده برای عدم اطلاع رسانی در رسانه ها،در حالی می باشد مصاحبه سیروس نوروزی طی روزهای گذشته در برخی از رسانه ها منتشر شده است!.

در این جشنواره پهلوان جمشید حسین زاده به اتفاق همسر و گروه هنری خویش از شهرستان شفت به اجرای مراسم محلی لافند بازی که ثبت ملی هم شده می پردازد.

پایان پیام

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :