کاشف اسرار – استاندار گیلان ، گفت : امسال در بخش مصرف با مدیریتی صحیحی که انجام شد مشکل جدی نداشتیم فقط در قسمتی که مربوط به سرقت کابلها و غیره بود با نوسانات برق مواجه شدیم

به گزارش خبرنگار کاشف اسرار از رشت ، اسدالله عباسی امروز (پنجشنبه) در آیین افتتاح پروژه های شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه در هفته دولت هزار و ۳۶۰ پروژه با اعتبار 4 هزار میلیارد تومان افتتاح می‌شود، اظهار کرد : برخی ابر پروژه ها نیز در ماه‌های آینده مراحل نهایی آن به انجام رسیده و بهره برداری می شود.

وی با بیان این که در گذشته انجام پروژه های برق توسط متخصصان خارجی انجام می‌شد اما درحال حاضر پروژه های فنی برق با متخصصان داخلی به انجام می رسد ، تصریح کرد : گیلان در سال ۱۴۰۰ مشکلاتی در حوزه برق داشت که در ۱۴۰۱ با مدیریت قرارگاه جهادی این مسائل برطرف شد.

به گفته این مقام ، امسال در بخش مصرف با مدیریتی صحیحی که انجام شد مشکل جدی نداشتیم فقط در قسمتی که مربوط به سرقت کابلها و غیره بود با نوسانات برق مواجه شدیم.

عباسی اعتقاد دارد : امروزه زندگی انسان ها به تکنولوژی هایی نوین و روز وابسته شده و استفاده از این دستاوردها به بخشی از فرهنگ و پایه ثابت زندگی مردم بدل شده است .

وی ادامه داد : برای استفاده صحیح و درست از انرژی برق باید فرهنگ سازی مناسب صورت گیرد، در این زمینه اصحاب رسانه می توانند در تنظیم ومدیریت مصرف و میزان تولید فرهنگ سازی کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان ، تاکید کرد: با مصرف بیش از اندازه با توجه به ظرفیت موجود برق منطقه قطع خواهد شد و تلاش ما خودکفایی در این زمینه است که با احداث ایستگاههایی که از آنها نام برده شد تلاش های موثری در این زمینه انجام شده و امید است تداوم یابد.

عباسی در پایان از این که با تدبیر شرکت توزیع برق و همراهی خوب مردم در عملکرد مدیریت بحران پیک سال،گیلان در رتبه دوم بین 39 شرکت توزیع برق کشور قرار گرفت ابراز خرسندی کرد و از سفر رییس جمهوری به این استان در مهر ماه امسال خبر داد .

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :