کاشف اسرار -در جشنواره شهید رجایی استان که امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور در سالن الغدیر استانداری با حضور استاندار و معاونین و مدیران کل دستگاههای اجرایی برگزار شد  از ” اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان به عنوان دستگاه برگزیده استانی در  محور : ” دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ” معرفی و توسط استاندار‌ مورد تجلیل قرارگرفت.

(متن تقدیر استاندار گیلان از ” علی رضا نوروزی بهمبری ”  به عنوان دستگاه برگزیده استانی

به یقین هر اقدام اصلاحی و هر حرکت تحولی با درس آموزی و عبرت از گذشته و شناخت وضعیت موجود آغاز می شود و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی فرآیندی برای شناخت وضعیت موجود در راستای ترسیم وضعیت مطلوب عملکرد است و جشنواره شهید رجایی نیز فرصتی برای نهادینه سازی فرهنگ بهبود عملکرد است .

با توجه به ایت که بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال 1401 ، آن دستگاه با کسب بالاترین امنیاز در محور استانی ” دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری ” به عنوان ” دستگاه برگزیده ” شناخته و معرفی شده اید ، لذا به منظور تکریم خدمت صادقانه ، انقلابی و موثر به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد ، از جناب عالی و کارکنان ارجمند و خدوم آن دستگاه در جشنواره استانی شهید رجایی ” قدردانی ” می نمایم .

جشنواره شهید رجایی خط پایان نیست ، بلکه آغاز یک راه برای حرکت و تحول حقیقی بر مبنای اندیشه در راه طی شده و آموزه های بر آمده از تجربه یک ساله دولت است .

امید است با اتکال به خداوند متعال در این مسیر تحولی ، بیش از پیش موفق و موید باشید . / اسدالله عباسی – استاندار گیلان و رییس ستاد استانی جشنواره شهید رجایی

 

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :