کاشف اسرار-مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان،درگذشت”روح الله قهرمانی چابک”استاندار اسبق این استان را همچون پتکی سنگین بر آیینه دانست و تاکید کرد:”گیلانیان هیچ گاه خاطره تدبیر قهرمانی چابک در سال 86 را فراموش نمی کنند”.

علی پور حسن آستانه ای در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار با ابراز نهایت تاثر و تاسف از درگذشت استاندار گیلان در دولت های نهم و دهم،اظهار کرد:”از خبر درگذشت”روح الله قهرمانی چابک”بسیار غافل گیر شده و هم چون پتکی سنگین بر آیینه بوده است”.

وی با اشاره با تاثر گیلانیانپس  از اعلام درگذشت استاندار اسبق گبلان در روز جاری،خاطر نشان کرد:”روح الله قهرمانی چابک،کسی بود که به مدت 4 سال برای گیلان زحمت کشید و همراه با مردم خندید و گریه کرد و واقعآ دغدغه استان را داشت”.

رییس اسبق روابط عمومی استانداری گیلان در زمان استانداری”قهرمانی چابک”در گذشت نماینده عالی اسبق دولت در استان را یک ضایعه بزرگ توصیف کرد و افزود:”قهرمانی چابک”برای مردم بسیار زحمت کشید و خدمات ارزنده ای را ارایه کرد”.

پور حسن آستانه ای،ابراز کرد:”قهرمانی چابک،در خیلی از جاها دست گیلان را گرفت و با همت و تدبیر وی سبب شد استان مجات پیدا بکند،ضمن این که خاطرات زیاد خوشی از دوران همکاری نزدیک با مرحوم دارم که از جمله خوابیدن در زمان بحران برف 86 به مدت دو ساعت در شهر و خیابان بود و دغدغه استان،مردم و شهر رشت را داشت تا هم استانیها به جایگاه واقعی آنان است برسد.

لازم به ذکر می باشد دوران استانداری “روح الله قهرمانی چاپک”یکی از طلایی ترین دوران تعامل حسنه با اصحاب رسانه،دعوت به نشست های پرسش و پاسخ و تکریم خبرنگاران بوده است .

پایان پیام

Print Friendly, PDF & Email

اشتراک این خبر در :